Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Projektai visuomenei, VšĮ | Nepatikima el. parduotuvė kasdienai.lt |

Kavos aparatas buvo užsakytas ir apmokėtas 2018.12.08 (užsakymo Nr. #9410). Užsakymą DPD kurjeris atvežė 2018.12.14. Apžiūrėjau atvežtą dėžę ir net neišpakavus pamačiau, kad yra atvežtas ne tas kavos aparato modelis, kuris buvo užsakyme. Tą pačią dieną susisiekiau pagalba@kasdienai.lt ir šeštadienį gavau atsakymą, kad įvyko klaida ir jie tikrai pasiruošę klaidą ištaisyti. Sutikau, kad aparatas būtų pakeistas. Pakeitimą žadėjo atlikti savaitės bėgyje, t.y. iki 2018.12.21. Netinkamą prekę DPD kurjeriui grąžinau 2018.12.20, o užsakytos prekės laukiu iki šiol... Į du paskutinius el. paštu siųstus laiškus atsakymo jau negavau, nors pradžioje dar lygtai visai noriai bendravo. Aš kantri, bet ir mano kantrybė turi ribas.