1. Šių metų birželio mėnesį užsisakiau prekes iš odoscentras.lt internetinės parduotuvės, 06-17 d. gavau laišką, jog užsakymas išsiųstas per Omniva paštomatą. Po keletos dienų parašiau laišką, jog užsakymo vis dar negavau ir galbūt pasiklydo siunta.
2. Po kelių dienų vėl rašiau laišką dėl siuntos, tik tada gavau atsakymą, kad buvo susisiekta su Omniva ir siunta jau pakeliui. Liepos 3 dieną siunta jau buvo paštomate, tačiau odoscentras.lt laiške rašė, jog "Jeigu persigalvojote ir nebenorite gauti užsakymo, galite paprasčiausiai neatsiimti siuntinio iš siuntų automato. Ji bus automatiškai grąžinta mums. Gavę grąžintą siuntinį, per 10 dienų galėsime grąžinti pinigus". Siuntos neatsiėmiau ir pagal sekimo informaciją Omniva svetainėje, odoscentras.lt siuntą atgavo liepos 17 dieną. Liepos 28 dieną bei rugpjūčio 11 dieną rašiau laišką dėl pinigų grąžinimo odoscentras.lt, tačiau negavau jokio atsakymo, taip pat ir neatgavau sumokėtų pinigų už prekes. Rugpjūčio 18 dieną parašiau dar vieną laišką odoscentras.lt komandai, paaiškindama visą situaciją ir pridėdama užsakymo informacijos, laiškų, siuntos informacijos Omniva tinklalapyje ekranų kopijas. Šiandien yra 08-26, vis dar negavau jokio atsakymo į pastaruosius tris laiškus iš odoscentras.lt bei neatgavau sumokėtų pinigų už užsakymą.
3. Kol kas nesikreipiau į jokią skundus nagrinėjančią instituciją, tačiau esu pasiryžusi kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.