1.UAB Orange Style prezentacijos metu 2018 m. kovo mėn. pirkau kelionę į Dubajų ir sumokėjau avansą (385 EUR). Pasirašiau sutartį, kurioje, be viso kito, buvo numatyti pusryčiai ir vakarienė. Po mėnesio paaiškėjo, kad įvyko "klaida" ir už tą pačią kainą priklauso tik pusryčiai. Kreipiausi į kompaniją teigdama, kad tai yra esminės sutarties sąlygos pakeitimas, ir prašydama grąžinti pinigus (pagal tam tikrą sutarties punktą). Man niekas neatrašė ir telefonu neatsiliepė arba teigė, kad ne su tuo asmeniu kalbu ir t.t. Asmuo, pardavęs kelionę (Artūras Kakaras), mįslingai dingo ir man neperskambino. Kadangi tuo metu rinkoje panašių pasiūlymų nebuvo, nusprendžiau visgi važiuoti į tą kelionę.
Likus maždaug 10 d. iki kelionės, kai sumokėjau likusius 314 EUR, agentūra atsiuntė viešbučio adresą Šardžoje(!), kuriame gyvensime. Šardža yra visiškai kitas emyratas šalia Dubajaus. Viešbutis atrodė neblogoje vietoje, šalia paplūdimio, netoli Dubajaus, todėl nekėliau klausimo dėl miesto pakeitimo. Nuvykus į viešbutį paaiškėjo, kad ir viešbutis yra kitas - pigesnis ir toli nuo paplūdimio. Iki jo kaskart reikėjo važiuoti taksi, nes pėsčiųjų takų Šardžoje nėra. Be to, norint pasiekti Dubajų, taksi kainavo apie 15 EUR į vieną pusę, todėl Dubajų matėme tik trumpos ekskursijos metu.
Išvykimo dieną iš viešbučio reikėjo išsiregistruoti iki 12 val., o išvykimas į oro uostą buvo numatytas tik 23 val. Viešbučio administracija nepageidavo, kad būtų laukiama vestibiulyje, todėl teko primokėti už kambarį iki 23 val. (155 DHS arba apie 39 EUR), nes viešbučio apylinkėse tiesiog nebuvo kur dėtis, o iki paplūdimio toli ir kainuotų transportas.
Viso dėl sutarties ir kitų sąlygų nuolatinio keitimo patyriau mažiausiai 100 EUR nuostolį (nenumatytos vakarienės, taksi paslaugos, viešbučio kambario priemoka). Visi dokumentai esant pareikalavimui bus pateikti (sutartis ir jos priedas, banko pervedimas už viešbučio kambarį, susirašinėjimas su UAB Orange Style e.paštu).