Gegužės 4 d. papildžiau sąskaitą 16 EUR, kad įsigyčiau planą "Ežio" paskytoje, skirtą naudoti Ukrainoje. Paskyroje b buvo aiškiai matyti, kad planas veikia. Atvykusi į Ukrainą gegužės 5 dieną programėlėje pamačiau, kad planas nėra aktyvuotas, taip pat gavau SMS pranešimą, kad plano Ukrainoje neturiu. Grįžusi į Lietuvą kreipiausi į "Ežį", kuris pranešė, kad planas nebėra taikomas ir kad nėra galimybės jo pašalinti iš programėlės. Paprašiau grąžinti pinigus į banko sąskaitą, tačiau pinigai buvo grąžinti į "Ežio" sąskaitą. Kadangi man neaktualios kitos Ežio paslaugos, dar kartą paprašiau, kad grąžintų į sąskaitą. Konsultantė atsisakė registruoti prašymą. Du pažeidimai: 1) klaidinanti informacija paskyroje apie planą, kuris Ukrainoje neteikiamas; 2) atsisakymas grąžinti pinigus į banko sąskaitą, nesuteikus paslaugos. Pervedus pinigus į Ežio sąskaitą, esu verčiama toliau naudotis "Ežio" paslaugomis, nors šiuo metu man jos nėra aktualios, esu išvykusi į užsienį.