Sveiki. Esu MB Aismeda direktorė Ingrdia Simonavičienė. Pirkau MB Ne juokai įmonėje elektrinį pėdų šilduką 2025-02-10. Jis nepraėjus net mėnesiui sugedo (labai stipriai perkaito,nors buvo ant silpniausio rėžimo). Kreipiausi į įmonę dėl gedimo ir gražinimo pinigų 2025-02-28. Jų atsakymas,kad negražins,nes nenustatė gedimo. Atsiėmus prekę ją vėl išmėginau,ji vėl perkaito. Parašiau pretenziją gražinti pinigus,o jie atsisakė. Garantiniam lape yra parašytą,kad nejungti miegant,jo neužkloti audiniais. Bet kaip suprantu tai dėl saugumo,nes jungiau tik su priežiūrą ir jis užklotas nebuvo. Taip pat parašytą,kad neskirtas masažo kabinetui. Bet kaip perkant tai žinoti,juk instrukcija nėra pridedama. Kitas dalykas,sugesti nepanaudojus net mėnesiui. Visos tos rekomendacijos daugiau dėl saugumo. Esu vieniša mama,man pinigai nesimėto. Suprantu,kad perkant negalėjau žinoti visų dalykų kas parašytą instrukcijoje,bet net naudojant tokioje srityje negali prietaisas taip greit sugesti,juolab naudojamas buvo nedažnai,po 1 kartą per mėnesį. Įmonės darbuotojų elgesys ir bendravimas įžūlūs,nemandagus.