Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB OPAY solutions | netinkama prekė |

Šiame portalė buvo pateiktas skundas dėl negauto užsakymo per 8 mėn. nuo užsakymo pateikimo ir pardavėjo pilno ignoravimo į siųstus laiškus bei tel. ragelio nekelimo. Po skundo pateikimo prekė buvo pristatyta po 3-jų dienų. Prekė neatitiko pardavėjo nurodytos charekteristikos, todėl susisiekiau su pardavėju dėl prekės grąžinimo. Buvo sutarta su pardavėju, kad grąžins pinigus kai netinkama prekė bus jiems grąžinta. Prekė buvo išsiųsta per kurjerį (Omniva CE207021093EE) adresu, kurį nurodė pardavėjas. Iš siuntų terminalo prekė nebuvo paimta. Turėdama galimybę sekti siuntą ir matydama, kad prekė nepaimama, pati parašiau pardavėjui laišką su klausimu - raginimu paimti siuntinį. Atsakymo negavau ir taip kaip prekės iš terminalo pardavėjas nepaėmė, siuntinys grįžo man atgal. Gavusi prekę atgal, kreipiausi į pardavėją el. paštu su pretenziją dėl siuntos nepaėmimo ir prašymu grąžinti visą užsakymo sumą per dviejų savaičių laikotarpį. Atsakymo ir pinigų negavau. Prašau grąžinti 29,90 Eur už prekę. Užsakymo Nr.17786