2025-03-30 internetinėje parduotuvėje "Nemuno mada" užsakiau sukneles.
Užsakymo apmokėjimo įvykdymo metu gautas patvirtinimas ir nurodyti kontaktai:
" jei turite klausimų dėl šio mokėjimo, susisiekite su pardavėju telefonu: +37060465370 arba el. paštu: info@nemunomada.lt". Nurodytos
Pristatymo sąlygos "Klientui apmokėjus - prekę išsiunčiame po 1-2 darbo
dienų. Pristatymo terminas 9-14 dienų. Prekę išsiuntus, klientas gauna
sekimo kodą, kad galėtų ją sekti. Siuntimo politika:
https://elore.lt/policies/shipping-policy" ir Pinigų grąžinimo sąlygos
"Jei pirkėjas nori grąžinti prekę, jis turi susisiekti su mumis el.
paštu ir mes nurodysime grąžinimo informaciją bet grąžinsime pinigus 1-4
darbo dienų laikotarpyje. Pinigų grąžinimo politika:
https://elore.lt/policies/refund-policy".
Užsakymo pristatymas vėlavo. Buvo siunčiami laiškai su atsiprašymais
" <...> Kadangi mes esame naujai įkurtas prekinis ženklas, mūsų dabartinis pristatymo laikas yra 8–13 dienų, tačiau esame įsitikinę, kad tai tikrai bus verta! "
2025-04-14 gautos prekės neatitiko aprašymo, dydžiai netiko, supakuoti neoriginaliuose maišeliuose, siuntinys atvyko su pažeista pakuote,
be originalių etikečių, priežiūros ar sudėties informacijos. Matosi net
žymės, kur galimai buvo nuplėštos kiniškos etiketės. Pakuotės atidarymo
mechanizmas (slankiojamas) buvo akivaizdžiai ne naujas.
Pasimatavus,
prekių dydžiai netiko. Medžiaga buvo ne tokia, kokia buvo nurodyta
puslapyje, norėdama patikrinti užsakymą - bandžiau prisijungti į
puslapį, iš kurio pirkau, tačiau puslapis www.nemunomada.lt nebeegzistavo;
Parašiau nurodytu el. paštu, jog noriu netinkamas prekes grąžinti ir atgauti pinigus, tačiau gavau atsakymą:
Nemuno Mada/ 2025-04-15 20:22
"Apgailestaujame,
tačiau, siekdami užtikrinti aukščiausius kokybės ir higienos
standartus, priimame tik neatidarytas ir nepažeistas prekes originalioje
pakuotėje. Kadangi Jūsų prekė buvo atidaryta, deja, jos grąžinti
negalime.
Suprantame, kad Jūsų patirtis galėjo būti ne tokia, kokios
tikėjotės, todėl norime Jums padovanoti 20% nuolaidą kitam užsakymui!
Pasinaudokite kodu JDKDSA20 ir mėgaukitės mūsų nauja kolekcija už
geresnę kainą."
Tačiau pagal LR CK 6.228(10) straipsnį,
pirkėjas turi teisę atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos sutarties per
14 dienų nuo prekės gavimo dienos, be priežasties, net jei prekė yra
tinkamos kokybės. Ši teisė apima atvejus, kai prekė paprasčiausiai
netinka ar nepatinka, su sąlyga, kad ji: nebuvo naudota (išskyrus
apžiūrą ar pasimatavimą), nėra sugadinta, nepraradusi prekinės
išvaizdos.
Galiu patvirtinti, kad NEMUNO MADOS atsiųstos prekės nebuvo naudotos,
tik pasimatuotos, siekiant nustatyti dydį, kuris, deja, netiko – viena
buvo per maža, kita per didelė. Prekės nėra sugadintos ar kitaip
pakeistos. Kadangi nebuvo grąžinimo kortelės pridėta prie siuntos.
Prisijungimas prie svetainės neveikia, todėl grąžinimo procesas
neįmanomas, tad paprašiau pateikti grąžinimo adresą; pateikti grąžinimo
instrukciją arba kortelę; Patvirtinti, kad grąžinus prekes, man bus
grąžinta sumokėta suma. Grąžinimo išlaidas padengti pasisiūliau pati,
kadangi prekės nėra individualaus užsakymo, greitai gendančios ar
higienos pobūdžio (pvz., apatinis trikotažas), nėra jokio teisinio
pagrindo atsisakyti jų grąžinimo.
Dėl prastos kokybės drabužių siūlomos nuolaidos manęs nedomina – pageidauju paprasčiausiai
pasinaudoti savo, kaip vartotojo, įstatymais garantuojamomis teisėmis, atgauti pinigus už netinkančias prekes.
Nesulaukusi atsakymo, vėl priminiau apie laukiamą informacija , parašydama laišką 2025-04-25
Gautas analogiškas atsakymas, greičiausiai juos rašo automatinis auto atsakiklis.
Taip pat pastebėta, kad Instagrame
analogiški drabužiai jau reklamuojami kitu pavadinimu, tad ši aferistų
įstaiga jau ne vieną klientą yra tokiu būdu apgavusi ir planuoja apgauti
kitus. Gaila, kad tik dabar pasiskaičiau ir kitų klientų atsiliepimus
.. panaši situacija jau ne man vienai nutiko :(