Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "SERVICO" | PRETENZIJA DĖL NETINKAMOS INŽINERINIŲ SISTEMŲ PRIEŽIŪROS, PADARYTOS ŽALOS IR IŠLAIDŲ ATLYGINIMO |

PRETENZIJA DĖL NETINKAMOS INŽINERINIŲ SISTEMŲ PRIEŽIŪROS, PADARYTOS ŽALOS IR IŠLAIDŲ ATLYGINIMO
Gerbiamieji,
2025 m. balandžio 10 d. mano bute, adresu Linkmenų g. 6-18, Vilnius, įvyko šildymo vamzdyno avarija, dėl kurios į žemiau esantį butą pradėjo tekėti vanduo. Užlietos lubos, galimai reikės remonto darbų – kito buto savininkas fiksuoja žalą ir tikisi jos atlyginimo.
Apie incidentą tą pačią dieną telefonu informavau jūsų įmonės atstovus. Jūsų atstovas atvyko apžiūrėti situacijos, tačiau atsisakė imtis tolesnių veiksmų: gedimo paieška ir remontas nebuvo vykdomi, pateikta išvada, kad problema esą yra mano atsakomybėje.
Problemos nustatymas:
Užsukus tik šildymo sistemos vamzdžius, vandens tekėjimas į kaimyno butą palaipsniui sustojo;
Kaimynas raštu informavo, kad nutekėjimas baigėsi būtent po šildymo užsukimo, o karšto / šalto vandens tiekimas liko atviras visą laiką;
Tai leidžia pagrįstai teigti, kad vanduo tekėjo dėl šildymo sistemos vamzdyno pažeidimo, esančio po grindimis.

Pagal šiuos teisės aktus:
Šildymo vamzdynas po grindimis, įrengtas statybos metu, yra bendrojo naudojimo inžinerinės sistemos dalis;
Administratorius atsakingas už priežiūrą, gedimų lokalizavimą, remontą ir su tuo susijusių išlaidų padengimą;
Administratorius (ar pastato valdytojas) taip pat yra atsakingas už trečiųjų asmenų (pvz., kaimynų) patirtos žalos atlyginimą, kai ji atsirado dėl bendrojo naudojimo objekto trūkumų.