Nuneši daiktą į garantinį aptarnavimą, prižada, kad rytoj išsiųs į Lenkija patikrinimui kuris užtruks mėnesi, čiulbia gražiai, popieriukus įformina. Sekančia dieną skambina pranešti, kad PAĖMĖ sau į namus, pažaidė su mano į garantinį aptarnavimą nuneštu žaidimų pultelių, nusprendė, kad VISKAS yra tvarkoje, ir sekančią dieną atidavė. Dar paaiškėja, kad jei preke butu išsiųsta I Lenkija ir nustatyta, kad defektu nėra, man reikėtų sumokėti transportavimo ir tikrinimo bauda. Anot jų, jie neturi galimybes patikrinti prekes parduotuvėje. Bet palaukit, aš turiu galiojančia garantija. Kokios dar baudos? Kodėl darbuotojas nusineša mano preke sau I namus ir naudojasi ja savo naudai su pretekstu kad "tikrina" . Stambus parduotuvių tinklas Lietuvoje, bet vargšai neturi deramos garantines apžiūros? Ne parduotuve, o absurdas.