Naudoju Tele2 Pildyk paslaugas.
Kovo 8 d. buvo nuskaičiuotas mėnesinis planas "5 GB - 6.49 / mėn." (199 MIN);
Kovo 12 d. prireikė skambinti į užsienį (Europos sąjunga), tad užsakiau planą "EU 100 MB - 1.49 / parai" (10 MIN). Paslauga neveikė, negalėjau skambinti;
Kovo 12 d. tam, kad paskabinčiau konsultantui vėl papildžiau 5 GB - 6.49 / mėn. (199 MIN). Konsultantas pasiūlė pasitikrinti "išklotinę";
Kovo 12 d. užsakiau planą "EU 100 MB - 1.49 / parai" (10 MIN)." Paslauga neveikė;
Kovo 13 d., tam kad galėčiau pasiskambinti konsultantui (negelėjau skambinti - "Prašome pasipildyti sąskaitą") užsakiau planą už 1.99 EUR (100 MIN). Konsultantas žadėjo įjungti - "EU 100 MB - 1.49 / parai" (10 MIN). Po pokalbio negaliu skambinti niekam: "Prašome pasipildyti sąskaitą".
Tam kad galėčiau skambinti - 1.99 EUR (100 MIN).
Skirtų minučių neišnaudojau. Paslaugos nebuvo suteiktos. Paršau grąžinti 12 EUR bei įjungti mano mėnesnį planą.