2025-03-04 internetu užsakiau prekę iš UAB Gintarinė vaistinė,bet iš karto apmokėti negalėjau dėl el.bankininkystės trikdžių. Pasirinkau apmokėjimą atvykus į atsiėmimo vietą Savanorių pr.375,Kaunas.Užsakymo email pranešime buvo nurodyta,kad mano prekė ruošiama ir prisegta sąskaita faktūra, bet niekur nepateikta informacijos, kaip toliau man elgtis.Nusprendžiau laukti kito pranešimo su informacija apie užsakymo paruošimą atsiimti.Deja,po 2 dienų,kovo 6 d.iš ryto gavau email,kad mano užsakymas atšauktas,nes aš jo neapmokėjau per 24 val.Per tą laiką nesulaukiau jokio skambučio,jokio laiško apie apmokėjimo tvarką.O man kaip tik šis užsakymas labai svarbus,nes rytoj išvykstu į užsienį.Taigi,aš iš karto vėl pateikiau užsakymą tai pačiai vaistinei,tai pačiai prekei.Apmokėjau iš karto per e.bankininkystę,gavau automatinį pranešimą,kad užsakymas ruošiamas.Ir ją gi,iš karto sulaukiau skambučio iš to paties vaistinių tinklo 080010008.Vaikiško balso mergaitė prisistatė ir pradėjo klausinėti, ar aš ateisiu atsiimti užsakymo.Supratau,kad užsakymą jau paruošė,bet darbuotoja tai paneigė sakydama,kad jis ruošiamas. Tad Gintarinė vaistinė leidžia sau trukdyti klientą po to,kai jis pilnai atsiskaitė už užsakymą ir gavo to patvirtinimą,klaidina kažkokiais absurdiškais klausimais dar net neparuošus užsakymo.O kai iš tikrųjų reikia to skambučio kaip ir aukščiau mano aprašytu pirmuoju užsakymu,niekas jokiais būdais nesusisiekia ir savavališkai nutraukia užsakymą.Laikau tai vartotojo teisių pažeidimu,jį klaidinant,gaištant jo laiką ir sukeliant bereikalingas neigiamas emocijas.