Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Prekinis.lt | Sėl pinigų grąžinimo |

Š. m. sausio 17 d. iš "Prekinis. lt " internetu užsisakiau suknelę už 29,95 eur.. Sausio 27 d. gavau prekę tačiau ne tokį dydį kurį buvau užsisakiusi. El. paštu pranešiau pardavėjui kad noriu pakeisti į reikiamą dydį, sutarėme kad pakeis. Vasario 1 d. gavau pakeistą prekę tačiau suknelė buvo dar didesnė, labai prastos kokybės be jokių etikečių nurodančių jos dydį, pasiūta labai nekokybiškai. Noriu pabrėžti  kad nei el. paštu nei kartu su siunta nebuvo negavau sąskaitos faktūros. Kadangi pakeista prekė buvo nekokybiška  el. paštu  paprašiau kad ją galėčiau grąžinti atgal. Pardavėjas man siūlė kuponą už 30 eurų ir prekę pasilikti, arba prekę pasilikti atgauti savo pusė sumokėtų pinigų. Tačiau su tokiomis sąlygomis aš nesutikau todėl sutarėme kad prekę išsiųsiu jiems atgal o jie man grąžins pinigus. Tačiau pagal siuntos sekimo numerį matau kad prekė yra grąžinta pardavėjui tačiau jie pinigų negrąžina. El. laiške n konkrečios priežasties  nenurudo.

Prekinis.lt pateiktas atsakymas.

Pinigai klientui už netikusią prekę yra grąžinti.