2018-08-07 Pirkėjas UAB Topo grupės parduotuvėje Žirmūnų g. 64, Vilnius įsigijo sulčių spaudimo įrenginį BOSCH MESM500W, (toliau – Prekė). Parsivežus į namus paaiškėjo, kad Prekė yra nekokybiška (neveikia). Tą pačią dieną Pirkėjas Prekę gražino, prašydamas ją pakeisti kokybiška. Kadangi kitos Prekės toje parduotuvėje nebuvo, jam buvo pasiūlyta ją atsiimti kitoje parduotuvėje Ozo g.18, Vilnius. Antrojoje parduotuvėje Prekės tikrinimo metu buvo požymiai, kad Prekė gali būti kokybiška. Tačiau parsivežus pakeistą Prekę į namus, ji ir vėl neveikė.
Prekės keitimas įvyko parduotuvės darbo pabaigoje, todėl Pirkėjas Prekę gražino kitą dieną, prašydamas nekokybišką Prekę pakeisti į kokybišką.
Pardavėjas (D.Kevetka) pareiškė, kad prekės keisti negali, kol nėra serviso išvadų dėl jos gedimo. Todėl atsisakė pakeisti Prekę nauja, kol nebus atlikta serviso patikra. Pardavėjas atsisakė kviesti parduotuvės vadybininką, taip pat atsisakė kviesti parduotuvės ekspertą. Prekės patikrą įformino kaip gražinimą remontui.
Atsisakęs dvi savaites laukti patikros rezultatų, Pirkėjas pareikalavo gražinti sumokėtas lėšas. Tačiau Pardavėjas atsisakė jas gražinti, kol nebus atliktas Prekės patikrinimas (remontas) servise.
Pirkėjo nuomone, tai nėra sąžininga. Pirmiausia Pardavėjas pats nustatė, kad Prekė buvo nekokybiška ir pasiūlė ją pakeisti į kokybišką, tačiau ją pakeitus kitoje parduotuvėje nauja, paaiškėjo, kad ir ši yra nekokybiška. Tikėtina, kad parduotuvių tinkle yra pateiktos šios rūšies nekokybiškos prekės.
Pirkėjas patyrė nepatogumus, t. y. du kartus lankėsi pas Pardavėją. Teks vykti ir trečią kartą (atsiimti pinigus). Tam eikvotas kuras ir laiko sąnaudos. Pirkėjas patyrė pažeminimą dėl atžaraus pardavėjo elgesio, dėl jo atsisakymo kviesti vadybininką ir ekspertą.