Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

www.reasantechnika.lt | Dėl prastos gaminio kokybės (skardinio garažo) |

Sveiki, internetu įsigijome dušo kabiną iš įmonės www.reasantechnika.lt, gaminiui buvo suteikta 2 metų garantija, tačiau jau kuris laikas nuo kabinos rėmų pradėjo luptis dažai, todėl 2025-01-22 el. laišku buvo kreiptasi į įmonę su pridėtomis foto nuotraukomis dėl nekokybiškos prekės. Kadangi atsakymo nesulaukėme 2025-01-23 dar kartą kreipėmės el. laišku ir buvo gautas atsakymas, kad informacija perduota gamintojui. 2025-01-30 kreipėmės dar kartą, atsakymo nesulaukėme, 2025-01-31 buvo vėl siųstas el. laiškas, į kurį gavome gavome atsakymą, kad įmonė negavus atsakymo iš gamintojo. 2025-02-03 įmonė atsiuntė el. laišką, kad gamintojas iš mūsų siųstų nuotraukų per atstumą nustatė, kad mes patys sugadinome dušo kabiną cheminėmis priemonėmis, ar kažkaip šveisdami mechaniškai. Tai yra visiškai neįmanoma, nes mūsų name stovi valymo įrenginiai ir kabina nuo vandens tiek neapsinešą, kad reikėtų ją taip stipriai šveisti.

www.reasantechnika.lt pateiktas atsakymas.

Sveiki,

Kaip ir minėjome laiškuose, matosi, kad danga yra atkelta, tą galima nustatyti ir iš nuotraukų, dažniausiai taip atsitinka naudojant stiprią chemiją, savaime danga niekada nenukrenta.