Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Tele2 | Brokuotas įrenginys |

Sutartis pirkimo 2024m,
vasario 28d.
Samsung SM-F731B; IMEI 350929874924901; 350929874924901 telefonas Tele2 



Gavus
išvadas, atsiėmus telefoną nepataisytą, atkreipiau dėmesį apie jų aprašą,
apžiūrėjau kokius mechaninius pažeidimus konstatavo. Pastebėjau nelygias
gamintojo šonines gumytes, kurios nevienodos, asimetriškos formos ir matomi
akivaizdųs skirtumai gumytės dešinėje pusėje ir kairėje. Pridedu nuotraukas.
Technikai nutylėjo matomą broką. Kuris ir buvo viso ko pasekmė. kreipiuosi į
garantinį SMARTMASTER paaiškinimo gaunu atgalinį laišką, kad “NEPAVYKO
PRISTATYTI LAIŠKO, KAD “gavėjo pašto dėžutė pilna, ir nepavyksta išsiųsti
laiško”.



Reikalauju
neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus  arba pakeisti telefoną nauju.



 



 



 



Samsung Galaxy Flip5 5G (256GB) Purpurinė 256GB Ryšio įrangos
IMEI/MSM



Pardavimo
data 350929874924901 2024-02-28 Garantija 24 mėn

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Sveiki,

Informuojame, kad Klientės skunde (https://www.vartotojuskundai.lt/skaityti/skundas/5674) keliamu klausimu gavome tiesioginį jos kreipimąsi ir jį atsakėme 2025 m. vasario 5 d.



Geros dienos.




AUŠRA ŽŪKAITĖ

Sprendimų pamainos koordinatorė