Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

ABOUT YOU SE & Co. KG | Negrąžinami pinigai |

Laba diena,

Jau daugiau nei du mėnesius vargstu su About You klientų aptarnavimu, kas, deja, kainuoja mano pinigus. Situacija labai paini, tad galėčiau atsakyti papildomai į visus iškilusius klausimus, jei tokių kiltų.

11-07 padariau užsakymą, kurio numeris aylt-627-301367759
Netiko vienos iš prekių dydis, pamačiau, kad kitos yra su nuolaida, todėl visas šio užsakymo prekes (vienu kartu) išsiunčiau grąžinimui 11-20 ir padariau naują realiai tų pačių prekių užsakymą.
11-19 padariau antrąjį užsakymą, kurio numeris aylt-627-303426370

Praėjus kelioms dienoms, 11-25, pamačiau programėlėje, kad mano pirmojo užsakymo prekės tikriausiai gautos pas About You, kadangi buvo pažymėta, kad jos grąžintos. Bėda tame, kad skirtinguose užsakymuose. Megztinis kaip grąžintas pažymėtas pirmajame (teisingame) užsakyme, o striukė ir kelnės - antrajame (neteisingame). Tą pačią dieną pasiskambinau konsultantui, nes pabijojau, kad įsivėlė klaida ir man bus grąžinta neteisinga pinigų suma. Pirmoji konsultantė mane patikino, kad tikrai viskas gerai, tiesiog įsivėlė klaida ir ji bus sutvarkyta keletos dienų bėgyje, o antrąjį užsakymą aš tikrai gausiu pilną ir viskas gerai. Kol negavau jokio elektroninio laiško, tol man jaudintis nereikėtų, programėlėje labai dažnai (jos žodžiais) pasitaiko klaidų.
Ir visai netrukus, dar tą pačią dieną, gavau elektroninį laišką, kuriame informuoja, kad antrojo užsakymo pristatymas negalimas.
Skambinu konsultantui vėl, nes jau gavau laišką, juk jau informacija tikra. Deja, ryšys labai trukinėjo, konsultantė sakė perskambinti dar kartą. Perskambinau. Atsiliepė kitas konsultantas. Papasakojau jam šią istoriją jau trečią kartą, jis man pasakė, kad tokio dalyko niekada nėra matęs ir kad jis nežino ką čia daryti. Pasitikslins ir parašys man laišką. Laiško, beje, negavau.
Skambinu ketvirtą kartą 11-26 11:08. Konsultantė man paaiškina, kad grąžinamos prekės skenuojamos ne per vieną kartą ir tikrai gali būti, kad tiesiog ne visos nuskenuotos arba ne visos "sukritę" į sistemą. Tad pirmo užsakymo prekes tikrai tikrai tuoj tuoj pažymės kaip visas grąžintas, o antrojo užsakymo, deja, bet pilno negausiu. Konsultantė sakė, kad Black Friday, be galo daug užsakymo ir About you sistema prastai veikia. Man darant antrąjį užsakymą sistema per klaidą leido nusipirkti man prekes, nors jų iš tikrųjų sandėlyje nebuvo, tad jos pažymėtos teisingai, kad bus grąžintos. Kitaip tariant, aš pilno užsakymo negausiu, gausiu tik megztinį. Atsiprašė už klaidą ir kelis kartus patikino, kad tikrai tikrai. Rekomendavo padaryti naują užsakymą striukei ir kelnėms, nes jų negausiu su naujuoju užsakymu. Taip ir padariau. Tiesa, šįkart jau su geriausia kaina.

Taip atsirado trečiasis užsakymas 2024-11-26 aylt-627-304642038

Tą pačią dieną, šiek tiek vėliau vakarop gavau žinutę iš Omniva, kad jau galiu atsiimti siuntinį. Pasiimu siuntinį ir čia vis dėlto mano visos trys prekės :) Kitaip tariant, man nebereikėjo daryti dar vieno užsakymo striukei ir kelnėms, kurį mane patikino padaryti paskutinioji konsultantė.
11-27 skambinu vėl. Konsultantė Samanta patikina, kad inicijavo pinigų skirtumo grąžinimą. Skirtumo tarp pirmojo ir antrojo užsakymo prekių. Bet yra juk ir trečiasis. Prašiau, kad nesiųstų man trečiojo užsakymo (nes rašė, kad jis dar nešsiųstas), o tiesiog padarytų skirtumo grąžinimą tarp mano pigiausio užsakymo. Konsultantė nesutiko, pasakė, kad tai yra neįmanoma. Prašiau paaiškinti kodėl, bet atsakymo negavau.

Atsiėmiau paskutinę siuntą (aylt-627-304642038) iš pastomato (12-01 arba 12-02) apžiūrėjau siuntą, įsitikinau, kad jai tikrai viskas gerai, kadangi prieš tai pasitaikė nemažai klaidų. Iš karto vos apžiūrėjus trečią siuntą įdėjau išsiųsti atgal antrąją aylt-627-303426370. Jeigu tiksliau dvi prekes iš antrosios (lygiai tokias pat kaip trečias užsakymas) - kelnes ir striukę.

Na, ir čia prasidėjo neįtikėtini dalykai. Dar iki dabar esu neatgavusi pinigų už šias prekes. Į About You klientų aptarnavimą kreipiausi begalę kartų ir telefonu, ir paštu, ir jų klientų aptarnavimo platforma internetiniame puslapyje. Tačiau nei pinigų, nei realios informacijos. Bėda ta, kad savo programėleje matau grąžintas prekes iš skirtingų užsakymų, jau sunku atpainioti kurie pinigai man yra grąžinti, o kurie ne. Mažiausiai esu neatgavusi 138,61 Eur, o daugiausiai - 162,07 Eur. Aš vis gaunu informaciją, kad jie laukia atsakymų iš Finansų skyriaus, tačiau aš nei karto negavau jokios informacijos apie atsakymą iš to Finansų skyriaus, nei, žinoma pinigų. Pridedu susirašinėjimus su About You klientų aptarnavimu. El. laiškuose daug įvairiausių pažadų su datomis ir sumomis, kurios skiriasi, tačiau informacijos aš negaunu. Šis grąžinimas vis priskiriamas prie skirtingų užsakymų, tikintis, kad Finansų skyrius galbūt šįkart jau grąžins pinigus, tačiau nesėkmingai.

Labai tikiuosi, kad su Jūsų pagalba pavyks atpainioti situaciją ir atgauti mano pinigus.

Gražios dienos