Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Laurenso Vitkausko individuali veikla | Negaunu prekės |

Š.m. sausio 16 d. internetiniame
puslapyje https://vivokaunas.lt/ užsisakiau
batus.



https://vivokaunas.lt/collections/moterys/products/ilgaauliai-moteriski-batai?variant=54039211540825



Sumokėjau per internetinę bankininkystę
(sąskaitą prikabinu). Jokio pranešimo apie užsakymą iš pardavėjo negavau, nors puslapyje
teigiama, kad bus informuota el.laišku.



Parašiau tame pačiame puslapyje
pardavėjui tris laiškus, prašydama paaiškinti situaciją, tačiau atsakymo
negavau. Tada parašiau el.laišką adresu vivokaunas@gmail.com,  bet atsakymo nesulaukiau.



Pardavėjo puslapyje duotu telefono
numeriu niekas neatsako, nes toks numeris neegzistuoja.

Reikalauju, kas pardavėjas grąžintų pinigus už negautą prekę (44.95 eur.)