Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

smartmaster | Atsisakoma suteikti garantinį remontą |

2024m, vasario 28d. įsigijau samsung Galaxy Flip5 telefoną. Tele2
salone. Telefonas lenkiamas, ir lenkimo vietoje susidarė oro juosta, lenkimo
juosta. Pristačius telefoną į garantinį remontą SMARTMASTER po apžiūros, kuri
truko savaitę, paskambinus, pokalbio metu praneša jog netaisys, nes nustatė
mechaninį pažeidimą. Norint pakeisti plėvelę reikia sumokėti ~300€. Man
paprašius atsakymą ir išvadas parašyti raštu, kurioje būtų nurodyta apie kokį
mechaninį pažeidimą eina kalba, atsiunčia nuotraukas, neparašydami kokiu būdu
galėjo atsirasti mechaninis pažeidimas lenkimo juostoje, kadangi telefono
specifikacija yra lenktis, smartmaster operatorė įvardino galbūt per stiprų
sulenkimą, kurį specifiškai gamintojas turėjo numatyti, kaip naudojimo
specifikaciją, kuri skirta lenkti telefoną. Telefonas naudojamas nepilnus metus.



ES aktai numato, mano teisę reikalauti , pašalinti trūkumus arba
pakeisti telefoną nauju, kadangi nepilnus metus naudojamas telefonas ne dėl
mano kaltės sugedo, o  dėl paties
gamintojo kaltės, kaip techninis defektas.



Prašau įvertinti telefono sulaikymo terminą, kurio pasekoje
negaliu naudotis telefone esamomis programėlėmis, pasiekti asmeninės
informacijos, reikalauju atlyginti neturtinę žalą.



Prašau neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus kaip
numatyta Lietuvos Civiliniame kodekse, ir ES direktyvoje dėl vartotojų
teisių. 



Prašau visas išvadas susijusias su telefono apžiūra ir jo
techninės būklės įvertinimu, pateikti man raštiškai.