Labas rytas,
Nuoširdžiai atsiprašome, jei įvyko pakavimo klaida ir Jūs negavote užsakyto produkto. Jei kyla problemų su pristatymu ar produktu, turėtumėte nedelsiant mus informuoti el. paštu, kaip numatyta mūsų Skundų tvarkoje, kuri yra paskelbta svetainėje, kurioje pateikėte užsakymą: https://frilla.lt/skundai-ir-apeliacijos/
Visi mūsų kontaktai yra nurodyti svetainėje, taip pat el. paštu ir SMS žinutėmis Jums buvo išsiųsta daug pranešimų apie Jūsų užsakymą, todėl mus pasiekti yra lengva, tačiau mes nesulaukėme jokio Jūsų skundo.
Pristatymas įvyko 2025-01-09, o 2025-01-14 mes susisiekėme su Jumis, norėdami pasiteirauti, ar viskas su Jūsų užsakymu buvo gerai. Tik tada Jūs mus informavote apie problemą, ir mūsų palaikymo komanda nedelsiant suteikė Jums Skundų tvarkos informaciją, tačiau atsakymo nesulaukėme.
Jūs rašėte mums iš kito el. pašto adreso ir nesilaikėte pateiktų instrukcijų, todėl mes negalėjome išspręsti Jūsų skundo.
Peržiūrėjau Jūsų bylą ir noriu informuoti, kad produktas jau buvo Jums išsiųstas. Jūs turėjote gauti užsakymo patvirtinimą ir sekimo numerį el. paštu.
Pagarbiai,
Hsplus Team