Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

HS PLUS d.o.o. /FRILLA.lt | Frilla.lt - aferistai |

2025 01 03 internetu iš Frilla.lt užsisakiau plaukų garbanojimo aparatą (užs. nr. 187190070). Užsakymas apmokėtas (25,98 Eur). Užsakymas įvykdytas laiku, bet gavau visiškai ne tą prekę - dekoratyvinę statinę plėvelę (19.99 Eur). Apie užsakymo klaidą iškart pranešiau el. p.: info@frilla.lt Nepretendavau į pinigų grąžinimą, bet norėjau savo prekės. Susisiekti su tarpininkais Lietuvoje neįmanoma, į siunčiamus el. laiškus iškart parsiunčiami jau paruošti atsakymai dėl skundų. Kelis kartus bandžiau išsisti prekę, nes gavau grąžinimo kodą, bet nepasisekė. Susiruošiau siųsti ir registruotą siuntą, bet nurodytas adresas į DPD siuntų sandėlius Terminalo g.7, Biruliškėse, Kauno raj. Tuoj praei 14 dienų grąžinimo terminas, nepavyksta susisiekti ir t.t. Šiaip, esant pardavėjo kaltei, jis pats turėtų pasirūpinti klientu ir spręsti problemą, o gaunasi atvirkščiai plius - iš vis niekas nesigauna:)

HS PLUS d.o.o. /FRILLA.lt pateiktas atsakymas.

Labas rytas,

Nuoširdžiai atsiprašome, jei įvyko pakavimo klaida ir Jūs negavote užsakyto produkto. Jei kyla problemų su pristatymu ar produktu, turėtumėte nedelsiant mus informuoti el. paštu, kaip numatyta mūsų Skundų tvarkoje, kuri yra paskelbta svetainėje, kurioje pateikėte užsakymą: https://frilla.lt/skundai-ir-apeliacijos/

Visi mūsų kontaktai yra nurodyti svetainėje, taip pat el. paštu ir SMS žinutėmis Jums buvo išsiųsta daug pranešimų apie Jūsų užsakymą, todėl mus pasiekti yra lengva, tačiau mes nesulaukėme jokio Jūsų skundo.

Pristatymas įvyko 2025-01-09, o 2025-01-14 mes susisiekėme su Jumis, norėdami pasiteirauti, ar viskas su Jūsų užsakymu buvo gerai. Tik tada Jūs mus informavote apie problemą, ir mūsų palaikymo komanda nedelsiant suteikė Jums Skundų tvarkos informaciją, tačiau atsakymo nesulaukėme.

Jūs rašėte mums iš kito el. pašto adreso ir nesilaikėte pateiktų instrukcijų, todėl mes negalėjome išspręsti Jūsų skundo.

Peržiūrėjau Jūsų bylą ir noriu informuoti, kad produktas jau buvo Jums išsiųstas. Jūs turėjote gauti užsakymo patvirtinimą ir sekimo numerį el. paštu.

Pagarbiai,
Hsplus Team