Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Odos centras Švitrigailos g. 11K-109, 03228. Enord MB, 304171304 Vilnius, Lietuva | Odos centras |

2024-12-19 iš www.odoscentras.lt buvo padarytas užsakymas. Užsakymas buvo iškart apmokėtas: 60,21 eur. Užsakymo numeris: ORDER #OC17366. Pasirinktas pristatymo būdas - Omniva paštomatas. Sukurtas pristatymo lipdukas ir kodas - CC676167404EE. Iki pat šios dienos rodo, kad siunta tik užregistruota, bet neišsiųsta. Su „odos centru“ buvo susisiekta daug kartų: 2024.12.30; 2025.01.06; 2025.01.09. Po pirmo susisiekimo (12.30) teirautasi, kur yra siunta. Siuntėjas atsakė, kad yra šventinis laikotarpis ir Omniva vėluoja su siuntų pristatymais. Susisiekus su Omniva man pačiai, gavau atsakymą, kad siuntos lipdukas sukurtas, tačiau jie niekada jos negavo. Negavus jokios adekvačios ir tikslios informacijos bei negavus siuntos, buvo pakartotinai susisiekta su pardavėju 01.06 ir 01.09 - paprašyta grąžinti pinigus už negautas prekes. Iki pat šios dienos t.y. 2025.01.16 nei siunta, nei pinigai nėra gauti. Jokios adekvačios informacijos taip pat nėra gauta iš pardvėjo. Labai norėčiau atgauti pinigus. Skundas nebuvo dar niekur nagrinėtas.