Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Kesko Senukai Digital | Negrąžinti pinigai |

Nusivylusi Kesko Senukų aptarnavimu, ir požiūriu į pirkėją. 2024.12.14 internetu užsakiau prekes su pristatymu.ID EP01265970 - 140,52 eur.
Prekes vėlavo pristatyti, 2024.12.19 patikrinau užsakymo sekimą, buvo  parašyta "Prekės supakuotos", neaišku kada bus perduotos kurjeriui. Tai gruodžio 19d. užsakymą atšaukiau ir laukiau pinigų grąžinimo, pagal Kesko Senukų tvarką turi grąžinti per 14 kalendorinių dienų. Nesulaukusi sausio 08 d. parašiau užklausą, gavau atsakymą pinigus grąžins per 1-3 d.d. Negrąžino. Sausio 14d paskambinau,  Kesko Senuku konsultantai informavo kad pinigus grąžins dar po 1-3d.d. Nesutikau paprašiau grąžinti per 1d.d., t.y. sausio 15d., pinigų laukiu beveik mėnesį, tačiau atsakymą išgirdau neigiamą.
Kokią Kesko Senuku Digital politika, kurioje vietoje klientai? Kodėl dėl prastai organizuoto darbo ir darbuotojų klaidų turi atsakyti pirkėjas.
Prašau netemti gumos ir pinigus grąžinti  sausio 15d.

Pagarbiai

Kesko Senukai Digital pateiktas atsakymas.

Sveiki,

Situacija buvo peržiūrėta ir yra matoma, kad dėl užtrukusio pristatymo buvo atšauktas užsakymas, tačiau atšaukimas dėl techninių sutrikimų nepavyko. 2025-01-08, buvo inicijuotas pinigų grąžinimas ir turėjo įvykti per 1-3 d.d., tačiau dėl sistemos sutrikimų taipogi nepavyko. 2024-01-14 situacija buvo užregistruota atsakingam skyriui ir skubos tvarka inicijuotas pinigų grąžinimas.

Šiuo metu pinigai yra grąžinti.