Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Zuza.lt | Zuza.lt negrazina pinigu |

Is el.parduoteves zuza.lt buvo padarytas uzsakymas rugsejo 27d. Uz 95,44€ (uzsakymo nr.276387) preke pristatyta nebuvo menesi laiko, ko pasekoje teko uzpildyti pinigu grazinimo forma nes prekes jau nesitikėjome gauti laiku. Nuo spalio 29d.negavus pinigu per 14dienu bandžiau susisekti su zuza imone tiek el.pastu tiek telefonu. Pavykdavo tik kartais susisiekti online chat. Online chate arba vengdavo atsakyti arba nutraugdavo pokalbi del per ilgo vartotojo neaktyvumo, taip par daznai budavo zinute kad atsakymo suteikti negali ir susisieks el.pastu. el.pasta niekas su manim susisiekti ir paaiskinti sutuacijos kodel pinigai negrazinti jau virs 2 men.net nebande. Online konsultantas rase kad bandys issaiskinti ir susisiekti su buhaltere ir issaiskinti kodel iki siol negrazinti man pinigai. El.pasto jokio vis dar negavau. Prašiau ju pateikti informacija kada atgausiu savo pinigus ir kodel iki siol vis dar ju neatgaunu. Užsakymo nr. 276387, pinigus neatgaunu nuo spalio 24d. Suma 95,45€ 
El.pastu bandyta susisiekti, rasyti atsiliepimai del pinigu negrazinimo kur pabaigoje rase kad susisieks irgi per 14dienu del blogo ivertinimo bet niekas net nebando su manim susisiekti. 
Prasau jusu atsizvelgti I vartotoju teises ir apginti klientus nes siuo atveju jau neisivaizduoju kur tureciau kreiptis. Is ju puses jokio atsako ir atsakomybės. Tokios imones turėtu buti baudziamos ir uzdaromos. Jei reikia kokiu papildomu irodymu del prekes uzsakymo/pinigu grazinimo formos/ siustu el.laisku/ bendravimo life chate - prasau praneskite. Visi irodymai yra.