Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "FELIT" | Diskriminacija |

Norėčiau
pranešti apie šiandien Klaipėdo
ы IKEA parduotuvėje įvykusį  neeilinį atvejį. Man skubiai reikėjo
transformatoriaus TRÅDFRI (503.561.87), o parduotuvės svetainėje buvo nurodyta,
kad šis daiktas yra prekyboje IKEA Klaipėdoje. Atvykusi į parduotuvę paprašiau
pardavėjos atnešti šią prekę. Pardavėja nuėjo patikrinti, tačiau sugrįžusi
pasakė, kad prekės nėra. Paklausiau, ar būtų galima užsakyti šią prekę iš
Vilniaus, nes ten ji yra sandėlyje. Ji atsakė, kad to padaryti šiuo metu negalima.
Man tai pasirodė keista, nes anksčiau mes visada užsisakydavome.



 



Tada
paskambinau numeriu, nurodytu parduotuvės svetainėje, ir man buvo atsakyta, kad
prekė yra prekyboje. Paklausiau, kodėl tada pardavėja jos neatnešė. Konsultantė
pažadėjo išsiaiškinti situaciją ir perskambinti. Po 5 minučių ji perskambino ir
pranešė, kad prekės jau nebėra, nors IKEA svetainėje vis dar rodė, kad ji yra
sandėlyje.



 



Po 2 valandų
dar kartą patikrinau svetainę ir pamačiau, kad prekė vis dar yra prekyboje.
Kadangi jau buvau grįžusi namo, paprašiau draugės, gyvenančios netoliese,
užsukti į parduotuvę ir paklausti.
Buvau labai nustebinta, kai po 10 minučių draugė jau nusipirko
reikalingą prekę.



 



Tada vėl
paskambinau tuo pačiu numeriu, norėdama išsiaiškinti, kaip tai galėjo įvykti.
Konsultantė pasakė, kad negali atsakyti į šį klausimą, tačiau pasiūlė man
atvykti ir įsigyti šią prekę parduotuvėje. Įdomu, kodėl turėčiau dar kartą
važiuoti, kad nusipirkčiau tą pačią prekę?



 



Vis dar
nesuprantu, kodėl ši pardavėja jau ne pirmą kartą su manimi elgiasi tokiu būdu.
Rudenį norėjau įsigyti paklodes, kurios buvo parduotuvės sandėlyje, tačiau ji
atsisakė nueiti į sandėlį, teigdama, kad jei jų nėra salėje, vadinasi, jų nėra
ir sandėlyje. Vis dėlto, kai ji išgirdo mano pokalbį telefonu su gydytoju ir
suprato, kad jos skubiai reikia gulintiems ligoniams, ji nuėjo į sandėlį ir
atnešė prekę.



 



Pagal kokį
principą jūsų konsultantai ignoruoja pirkėjus, ir ar tai galima laikyti
diskriminacija?