Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

LUMINA Park | Dėl netinkamo aptarnavimo Lumina Parke |

Sausio 5 d., 2025 m., apsilankėme Lumina Park Vilniuje – trys suaugusieji ir trijų metų vaikas. Apie 19:20 val. prie maisto kiosko užsakėme šiuos patiekalus ir gėrimus: 2 porcijas karšto vyno, 1 karštą šokoladą ir 2 porcijas bulvyčių. Apmokėjau kortele, tačiau čekio neėmiau, manydama, kad mokėjimo įrodymu prireikus gali tapti kortelės operacijos įrašas.




Gėrimai buvo pateikti nedelsiant, tačiau užsakytų bulvyčių laukėme ilgiau. Laukdami kitoje eilėje pastebėjome, kad maistas buvo dalijamas ne pagal užsakymų eiliškumą – žmonės, mokėję po mūsų, savo užsakymus gavo pirmiau.




Po maždaug 30 minučių laukimo ir pastebėjimo, kad kitiems dalijamos būtent užsakytos bulvytės ar bulvytės su chicken nuggets, kreipiausi į personalą, kad priminčiau apie savo užsakymą. Man buvo atsakyta, kad mūsų užsakymo dar teks palaukti.




Situacija tapo ypač nemaloni dėl vaiko – trijų metų vaikas, laukdamas lauke prie minusinės temperatūros, ėmė verkti ir rėkti. Nusprendžiau atšaukti užsakymą ir paprašiau grąžinti pinigus, tačiau man buvo atsakyta, jog pinigai be čekio negali būti grąžinti, nors pateikiau kortelės mokėjimo įrodymą.




Matydamas situacijos rimtumą, personalas galiausiai pradėjo ruoštis mūsų užsakymo vykdymui, ir apie 20 val. jis jau buvo paruoštas bet neaktualus – vaikas buvo per daug susijaudinęs ir atsisakė valgyti. Be to, visi gėrimai buvo atvėsę.




Šis įvykis sugadino mūsų apsilankymo nuotaiką, o ypatingai vaiko diena buvo sugadinta dėl patirto streso ir dėl chaotiško ir netvarkingo aptarnavimo bei ilgo laukimo šaltame ore.




Prašome atkreipti dėmesį į šią situaciją ir apsvarstyti, kaip būtų galima pagerinti klientų aptarnavimą, taip pat kompensuoti patirtus nepatogumus.

LUMINA Park pateiktas atsakymas.

Apgailestaujame dėl nemalonios patirties ir nepatogumų, su kuriais susidūrėte apsilankymo metu. Mes vertiname jūsų atsiliepimus ir suprantame jų svarbą siekiant gerinti mūsų paslaugų kokybę.

Atsižvelgiant į gautą skundą:
1. Peržiūrėjome situaciją ir vidinius procesus, susijusius su aptarnavimu bei užsakymo vykdymu.
2. Pripažįstame, kad kai kuriais aspektais galėjome užtikrinti geresnį klientų aptarnavimą. Dėl to dar kartą nuoširdžiai atsiprašome.

Mes siekiame išspręsti šią situaciją ir siūlome kompensuoti patirtus nepatogumus. Norėtume susisiekti tiesiogiai su vartotoju, kad aptartume kompensacijos formą. Prašome vartotoją susisiekti su mumis el. paštu, kad būtų užtikrintas sklandus šios situacijos sprendimas.

Dėl ateities veiksmų:
Esame įsipareigoję užtikrinti aukščiausią paslaugų kokybę, todėl įgyvendinsime šiuos veiksmus:

Papildomas darbuotojų mokymas, siekiant tobulinti aptarnavimą ir užtikrinti efektyvesnį procesų valdymą.

Atsakingų darbuotojų supažindinimas su šios situacijos analize ir rekomendacijomis.

Tikimės, kad šis sprendimas padės užtikrinti pasitikėjimą mūsų paslaugomis.

Jeigu turite papildomų klausimų ar komentarų, prašome kreiptis el. paštu: info@luminapark.lt