Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Itella Logistics, UAB | Itella logistics piktybiškai nevykdo savo įsipareigojimų |

Daugiau kaip savaitė vėluojama pristatyti siunta kuri jau yra Vilniuje, tiesiog paskambinus klientų aptarnavimo telefonu gaunu patvirtinimą, kad siunta Vilniuje ir kad ja tereikia surasti ir galėsiu atvykti pasiimti, ir taip kiekvieną dieną, visą savaitę. Aiškinu, kad siunta svarbi, kad joje esančius gaminius turiu pristatyti savo klientams ir kad pristatymo terminas jau yra pasibaigęs, tačiau kaskart gaunu pažadą, kad iki vakaro siunta bus surasta. Šiandiena eina 8 diena, kada vėluojama pristatyti siuntą.

Į įmonę kreipiausi 5 kartus, nurodytų klientų aptarnavimo telefonu ir kiekviena kartą gaudavau pažadą, cituoju "pažymėsiu, kad svarbu ir iki 20.00 val. gausite pranešimą su siuntos numeriu ir galėsite atvykti atsiimti į sandėlį".

Šis skundas nėra sprendžiamas kitose institucijose

Itella Logistics, UAB pateiktas atsakymas.

Laba diena,

kaip ir minėjote telefonu, šis skundas yra negaliojantis.

Itella