Š.m. lapkričio 30 d. buvo užsakytas laikrodis "Casio PRG-340T-7ER" per internetinį puslapį Amazon.de (Vokietija), kaina 259,55 eur. Gruodžio 4 d. siunta pasiekė Lietuva ir pagal plana gruodžio 9 d. turėjo būti palikta paštomate (Tarandės Rimi, Vaivadiškių g.2) Itella internetiniam puslapyje matyti kad siunta pasiekė Vilniaus sandėlį, tačiau nebuvo pristatyta į paštomatą. Gruodžio 10 ir 11 d. susisiekus telefonu specialistė nieko negalėjo pasakyti apie siuntą, sakė kad su manim susisieks, tačiau iki šios dienos nė vieno skambučio, gruodžio 11 d. el. laišku sutarėm su UAB "Itella Logistics" specialiste Iveta, kad siuntą gallėsiu pasiimti iš sandėlio ir dar tą pačią dieną gausiu SMS su nuoroda ir kontaktais iš kur paimti, tačiau žinutės negavau. Gruodžio 12 d. užpildžius skundą ITELLA internetiniam puslapyje, gavau atsakymą i el. paštą "Gražios dienos".