2024 m. spalio 6 d. internetinėje parduotuvėje "srotas24.lt" pateikiau užsakymą Nr.468576 automobilių dalims įsigyti. Viso užsakymo kaina 285 Eur (215 Eur už prekes ir 70 Eur už jų pristatymą). Užsakymą apmokėjau bankiniu pavedimu.
2024 m. spalio 9 d. el. paštu gavau pranešimą, išsiųstą iš orders@srotas.net, kad užsakymas yra apdorojamas. Tą pačią dieną gavau pranešimą, kad tiekėjas nebeturi užsakytų detalių - vairo ir spidometro. Atsakydamas į pranešimą aš pranešiau, kad pageidauju pinigų grąžinimo už nepateiktas prekes.
2024 m. spalio 11 d. aš gavau pranešimą apie dalies užsakymo Nr. 468576 atšaukimą. Būtent:
1. Vairas Fiat Doblo II 2FL Fiorino FL Qubo FL. Skelbimo ID: S29223309796. Kiekis 1 Kaina 49 Eur, pristatymas 7 Eur.
2. Spidometras Skydelis Fiat Punto II Facelift 1.2 8V. Skelbimo ID: S26267757018. Kiekis 1 Kaina 16 Eur, pristatymas 7 Eur.
Kaip buvo nurodyta gautame pranešime, aš užpildžiau pinigų grąžinimo formas dėl vienos ir kitos prekės.
2024 m. spalio 21 d. aš el. paštu orders@srotas.net išsiunčiau paklausimą dėl pinigų grąžinimo. Gavau atsakymą, kad informacija perduota buhalterijai patikrinimui.
Kadangi praėjus daugiau kaip 15 darbo dienų po pinigų grąžinimo formos užpildymo aš pinigų neatgavau ir jokios informacijos apie jų grąžinimą man nebuvo pateikta, 2024 m. lapkričio 11 d. el. paštu orders@srotas.net aš kreipiausi dėl negrąžintų pinigų. Lapkričio 12 d. gavau atsakymą, kad grąžinimas bus atliktas artimiausiu metu.
2024 m. gruodžio 5 d. el. paštu vėl kreipiausi dėl pinigų grąžinimo. Tą pačią dieną gavau atsakymą "Grąžinimas bus atliktas artimiausiu metu".
Nežiūrint į tai, pinigai man iki šiol negrąžinti.
Atsižvelgdamas į tai kas išdėstyta, norėčiau, kad man būtų grąžinti pinigai už nepateiktas prekes 65 Eur ir neįvykdytą jų pristatymą 14 Eur. Viso 79 Eur.