2024-06-23 d. UAB DEPO DIY LT Šilutės pl.28, Klaipėda kasoje Nr.14 pirkome 13 vnt. skirtingų prekių už 153,49 €. Laikas 16:28:34 Tame tarpe Nr.11 prekė buvo 3121040077177 Elektrinis lygintuvas FV6810E0 / Tefal / 2800W / 0,271/ 50g. / raudonas / kaina 52,45 €.
Pasivežus namo ir pabandžius lygintuvu lyginti, iš jo pradėjo bėgti (iki instrukcijoje nurodytos ribos) pripiltas distiliuotas vanduo. Palyginus audeklą ir lygintuvą pakėlus vertikaliai iš jo vanduo bėgo tiesiog srovele. Kadangi iš Plungės į Klaipėdą atvykti man kainuoja daugiau nei pusė šio lygintuvo kainos, nutarėme vežti tada, kai bus daugiau reikalų šiame mieste. Atvykus į DEPO 2024-08-24 d, garantinio remonto priėmėja nemandagiai iš mūsų išsityčiojo, kad nemokame juo naudotis. Mes prašėme grąžinti pinigus už nekokybišką prekę, bet ji pasakė kad tokios galimybės iš vis nėra. Po po kurio laiko šį el. įrenginį priėmė į garantinį remontą, tačiau užrašė, kad prekė priduota be pakuotės ir purvina. Kadangi už mūsų stovėjo eilė žmonių, neturėjome laiko skaityti Pretenzijos paraiškoje nurodytos prekės būklės. Matyt priėmėja Sigita Gavrilenko tuo pasinaudojo, tik neaišku kokiu tikslu, padarė prekę purviną ir be pakuotės. Jei būčiau perskaitęs, tikrai būčiau iškvietęs policiją dėl tokio šmeižto. Prekė buvo priduota supakuota savo dėžutėje ir tik vieną kartą nesėkmingai pabandyta su ja lyginti.
Žodžiu beveik už mėnesio gavau į telefoną SMS žinutę, kad galime suremontuotą prekę atsiimti. Atvykome tuoj pat jos pasiimti ir parsivežę namo bandėme lyginti. Destiliuotas vanduo bėgo iš lygintuvo srovele, kaip ir iki remonto. Toks jausmas, kad prekė pragulėjo priėmime ir buvo neremontuota grąžinta atgal pirkėjui, nors sakė, kad pakeitė visą lygintuvo kaitinimo padą. Remonto paslaugų teikėjas Linas Vaičius, net nėra pasirašęs ant remonto priėmimo-perdavimo akto, kas ir reiškia remontas tikrai nebuvo atliktas.
Labai daug ir visko visada pirkau iš Jūsų prekybos centro namams ir sodui, bet po šio atvejo nusviro rankos. Bijau vėl nusipirkti prekę su gamykliniu broku ir prarasti pinigus. Gaila, kad tokios darbuotojos kaip Sigita Gavrilenko teršia Jūsų Prekybos Centro gerą vardą. Manau, kad ir kitiems klientams (nes už mūsų stovėjo eilė priduodant nekokybiškas prekes) irgi teko panašus grubus bendravimas su klientais.
Atsiimant iš garantinio remonto prekę, priėmėja Marta Jackevičienė pasakė, kad daugiu nebepriims jos į garantinį. Prekės išvaizda kaip naujos, bet naudotis negalime.
Vis dar turiu vilties, kad įstatymai numato, pakeisti prekę į tvarkingą arba grąžinti pirkėjui pinigus.
Čia pirmoji instancija į kurią kreipiuosi vildamasis Jūsų pagalbos. Visus pirkimo ir garantinio remonto dokumentus tvarkingai saugau ir pridedu peržiūrai.
Jeigu jau nepavyks atgauti pinigų, tada nors paviešinsiu soc. portaluose, kad ir kiti pasisaugotų, nepakliūdami ant tokios apgaulės.
Lauksiu Jūsų atsakymo
Pagarbiai,
Stanislovas Saudargas
tel.+37062016030
el.p.: ssaudargas@gmail.com