Esu ilgalaikė Bitės klientė. Nusprendžiau prisijungti ir su įmone. Rugsėjo mėnesį buvo nuspręsta įsigyti įrangą. Kadangi šiuo metu dirbu nuotoliu ne lietuvoje, sutarėme, kad įrangą ir naują sutartį priims trečiasis asmuo, sumokės pradinį įnašą 234,25. Įrenginys gautas, gaunu sąskaitas kaip įprasta, tačiau pradeda eiti nuo šio mėnesio skolos žinutės, kad neva nesumokėtas pradinis įnašas, kuris buvo atiduotas kurjeriui. Skambinu bitei kas savaitę, tačiau atsakymo pateikti niekas negali man kokia situacija su ta suma, iš kur ji, kodėl gaunu grasinančius laiškus, kad yra skola - atsakymo nulis. Pažadas perskambinti išsiaiškinus situaciją. Laukiu jau savaitę - atsakymo jokio. Gaunu žinutę, kad problema išspresta ir kadangi PAGEIDAUJU (????) atsakymas išsiųstas el. paštu. Jokio atsakymo negaunu, skambučio negaunu - jokios informacijos vėl. Šiandien kreipiuosi į bitę vėl, eikvoju savo laiką ir pinigus, kalbuosi su konsultante 30min, kuri pradžioje man pareiškia, kad aš pirkau įrangą salone ir mano pageidavimu sąskaitą bus apmokėta su pirmu mokėjimu????? Aš nebuvau salone, manęs niekas neinformavo apie apmokėjimo neįvykdimą kurjeriui?? Klausiu kas čia per informacija, situacija keičiasi penkis kartus, girdžiu kad be konsultantės kažkas fone dar kalba, prašau gauti buhalterijos ir atsakingų asmenų numerį ar el. paštą, kodėl ši situacija yra tokia. Kodėl negaliu gauti normalaus atsakymo, nei raštiško, nei skambučiu. Man atsakymas - jums visi pasakys tą patį, turit susimokėt. Po skambučio šiandien, staiga mano apmokėjimuose atsiranda suma dėl kuriso visas šitas šaršalas ir kilo. Keista, kad turit susimokėt, bet atsakymo už ką ir kaip niekas negalėjo pateikti iki kol pati nesusiradau informacijos. Problema nėra sumokėtina suma, problema yra komunikacija, laikas ir nepagarba klientui. Noriu gauti kompensaciją už savo sugaišta laiką ir nervus.