Laba diena,
gavome Jūsų kreipimąsi, kuriuo galimai prašote išnagrinėti ginčą.
Apgailestaujame, tačiau šiuo metu Jūsų skundas Lietuvos banke negali būti vertinamas, kadangi nėra tinkamai pateiktas pasirašytas prašymas.
Informuojame, kad Lietuvos bankas vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčus nagrinėja vadovaudamasis Vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų neteisminio sprendimo procedūros Lietuvos banke taisyklėmis (toliau – Taisyklės). Prašymas nagrinėti vartojimo ginčą turi atitikti Taisyklėse nustatytus reikalavimus.
Prašymas nagrinėti ginčą laikomas tinkamai pasirašytu, kai:
• Prašymą ir visus jo priedus pateikiate prisijungę prie Lietuvos banko elektroninės ginčų nagrinėjimo sistemos. Šiuo būdu pateikus prašymą užtikrinamas sklandesnis, efektyvesnis ir paprastesnis prašymo nagrinėjimo procesas.
• Kitais elektroniniais būdais (pvz., el. paštu) pateiktas prašymas (prašymo forma) yra Jūsų (arba įgalioto atstovo) pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu.
• Paštu pateiktas prašymas (prašymo forma) yra Jūsų (arba įgalioto atstovo) ranka pasirašytas.
Taip pat informuojame, kad pagal Taisyklių reikalavimus:
• prieš kreipdamasis į Lietuvos banką su prašymu nagrinėti ginčą pirmiausia per 3 mėn. nuo galimo Jūsų teisių pažeidimo turite kreiptis į finansų rinkos dalyvį su rašytine pretenzija, joje nurodydamas ginčo aplinkybes, su kokiu finansų rinkos dalyvio sprendimu nesutinkate ir kodėl bei savo konkrečius reikalavimus jam;
• gavęs Jūsų netenkinantį atsakymą į pretenziją arba negavęs jo per 15 darbo dienų, turėsite teisę kreiptis į Lietuvos banką dėl ginčo nagrinėjimo per 1 metus nuo pretenzijos pateikimo finansų rinkos dalyviui dienos ir pateikti Lietuvos bankui tinkamai pasirašytą prašymą dėl ginčo nagrinėjimo;
• kreipiantis į Lietuvos banką turėsite pateikti visus Taisyklių 14, 15 ir 16 punktuose nustatytus reikalavimus atitinkančius dokumentus ir informaciją.
Tam, kad galėtume įvertinti galimybę nagrinėti Jūsų ginčą, prašome per 15 dienų nuo šio Lietuvos banko laiško gavimo dienos ištaisyti trūkumus, kad Jūsų prašymas dėl ginčo nagrinėjimo atitiktų minėtus reikalavimus.
Informuojame, kad jeigu per nustatytą terminą neištaisysite trūkumų, Lietuvos bankas nenagrinės Jūsų prašymo ir papildomai į Jus nesikreips, laikydamas, jog nustatyta teise pašalinti trūkumus Jūs nusprendėte nesinaudoti. Tai neatims Jūsų teisės pašalinus trūkumus kreiptis į Lietuvos banką dar kartą.
Daugiau informacijos apie vartotojų ir finansų rinkos dalyvių ginčų nagrinėjimą Lietuvos banke galite rasti Lietuvos banko tinklalapyje https://www.lb.lt/gincai, įskaitant šią informaciją:
Rekomenduojamą prašymo dėl ginčo nagrinėjimo formą
Kokius ginčus nagrinėja Lietuvos bankas
Taisykles
Dažniausiai užduodamus klausimus
Kilus papildomų klausimų, maloniai prašome kreiptis žemiau nurodytais bendraisiais kontaktais.
Dokumentų ir informacijos valdymo skyrius
Korporatyvinių paslaugų departamentas
Lietuvos bankas
Tel. +370 (5) 2680 029
info@lb.lt
Totorių g. 4, LT-01121 Vilnius
2024-12-02 „AS Inbank filialas“ atsakymas.
Informuojame, jog klientei į skundą atsakyta tiesiogiai, nepraleidžiant 14 kalendorinių dienų termino.