Įsigijau internetu iš grakšti.lt prekę. Pardavėjas savo elektroninėje parduoruvėje skelbia, kad prekę, jeigu netiko, galima grąžinti per 14 dienų. Man prekė netiko - dydids visiškai neatitiko, kokybė visai ne tokia, kokia buvo aprašyta pardavėjo puslapyje. Apie grąžinimą yra skelbiama, kad reikiA susiekti el paštu ir pardavėjas nurodys kur siųsti prekę. Rašiau jiems daug kartų, deja niekas neatrašo į laiškus. Jau praėjo beveik 2 mėnesiai, tačiau nepavyksta susiekti. Nors ankčiau tuo el paštu pavyko susiekti, prieš perkant prekę, norint pasiteiraut. Nurodytu telefono numeriu niekas neatsiliepia. Dabar išsvis rašo, kad parduotuvė uždaryta.
Graksti.lt pateiktas atsakymas.
Sveiki,
Prieš pirkimą prie prekės, grąžinimo politikoje ir visur kitur,kur tik įmanoma, buvo nurodyta, jog grąžinama tik su broku. Prekes patys matę ir žinome, jog jos atrodo identiškai kaip ir reklaminėse nuotraukose. Kadangi pateikėte užsakymą, su šia sąlyga Jūs automatiškai teisiškai sutikote.