Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Madingavizija | Dėl netinkamos prekės pinigų atgavimo ir prekės grąžinimo |

Laba diena, pirkau iš madingavizija.lt batus (juodi odiniai aulinukai be kailio) spalio 12 d., kurie buvo nurodyti jos tinklapyje. Ilgai negavus, parašiau nurodytu madingavizija.pagalba@gmail.com el.paštu, maloniai atsakė, kad gausiu tuoj. Gavau batus spalio 30 d., kurie visiškai nepanašūs į batus, kurie nurodyti tinklapyje (platūs, ne tikros odos, plonyčiai, dėžė su kinietiškais užrašais, siuntėjas nurodytas kažkoks REMARKS). Pagal įmonės politiką galiu grąžinti netinkančią prekę per 14 d., parašiau pora laiškų dėl prekės grąžinimo  ir pinigų atgavimo (spalio 30 ir lapkričio 3 d.) , tačiau negavau jokio atsakymo, nurodytu telefonu skambinant kelis kartus taip pat neatsako. Jaučiuosi apgauta ir noriu, kad įmonė grąžintų man pinigus už netinkamą prekę 46,90 eurus.  Pridedu foto batų, kuriuos man atsiuntė ir kurie yra jų parduotuvėje, bei pavedimo kopiją ir laiškų kopijas. Skundas kitoje institucijoje dar nebuvo spręstas. Ačiū. 

Madingavizija pateiktas atsakymas.

Atsiprašome dėl susiklosčiusio nesusipratimo! Atsakymą pateikėme jūsų registruotu el.paštu.