Pirkau suknelę iš internetinės parduotuvės Madinga vizija. Suknelę gavau, tačiau ji man netiko nei dydžiu, nei fasonu. Parašiau kelis laiškus interneto svetainėje nurodytu adresu, bet negavau jokio atsakymo, nors prieš perkant suknelę buvau patikinta, kad per 14 d. galima netikusį daiktą gražinti. Taip skelbiama ir interneto svetainėje. Prieš įsigyjant daiktą nuolat bendravome per Messenger, visada iš karto atsakydavo į mano klausimus, bet įsigijus daiktą į laiškus niekas nebeatsako ir nėra jokios galimybės su pardavėju susisiekti. Norime grąžinti netikusią prekę ir atgauti pinigus. Ačiū.
Madinga vizija pateiktas atsakymas.
Atsiprašome dėl susiklosčiusio nesusipratimo! Atsakymą pateikėme jūsų registruotu el.paštu.