Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Madai.lt | madai.lt |

1. Puslapis buvo lietuvių kalba, todėl sudarė klaidininatį
įspūdį, kad prekės bus siunčiamos iš Lietuvos. Grąžinimo sąlygose taip pat
nebuvo nurodyta nei kad prekės bus siunčiamos iš Kinijos (ilgesnis pristatymo
laikotarpis nei tikėjausi-užtruko visą mėnesį), nei kad nekokybiškas gautas
prekes reikės grąžinti taip pat į Kiniją savo lėšomis



2. Užsakymą padariau iš svetainės www.madai.lt 2024-06-02,
gavėjas AS MAKSEKESKUS, gavėjo sąskaita LT767044060007976010,
mokėjimo nurodyme nurodyta "MB Amadinos" (prsiegu), užsakymo suma
229,95 EUR. Užsakymą gavau po mėnesio, prekės buvo nekokybiškos,
susisiekiau el.paštu madai.lietuva@gmail.com,

buvau informuota, kad reikia grąžinti prekes į Kiniją,
prekes išsiunčiau savo lėšomis, išleidau dar 28,75 EUR. Pardavėjas iki šiol
prekių neatsiėmė ir pinigų negrąžino. 


3. Kreipiausi į pardavėją keliskart dėl pinigų grąžinimo
(paskutinįkart rugsėjo 19d. ir rugsėjo 30 d.), bet niekas į
laiškus nebeatsako.

4. Tai pirmas skundas dėl šio atvejo. Viso patirti
nuostoliai - 229,95+28,75=258,70 EUR