Skundas dėl nesavalaikio prekės pristatymo ir pinigų negrąžinimo
Laba diena, 2024-09-25 internetinėje platformoje užsisakėme
Hilding kišeninį čiužinį Pasadoble, dydis 180x220 cm. Kaina 853,50. Praėjus
ilgam laikui ir nesulaukus prekės, skambinome nurodytu telefono numeriu
pasiteirauti dėl užsakymo būsenos. Gavome pažadą, kad prekė bus pristatyta per
savaitę. Deja, šis pažadas kartojamas jau tris savaites, o prekės vis dar
neturime. Supratę, kad laukti ilgiau neturime galimybės, užpildėme pinigų
grąžinimo formą, tačiau iki šiol sumokėta suma nėra grąžinta. Prašome jūsų
pagalbos išsprendžiant šią situaciją ir įpareigojant pardavėją grąžinti pinigus
už nesuteiktą paslaugą. Tikimės jūsų pagalbos ginant mūsų, kaip vartotojų,
teises.