Uab Gintarinė vaistinė | Nekompetentingas aptarnavimas |
Rašau norėdama pasidalinti labai nemalonia apsipirkimo vaistinėje patirtimi.
Šįvakar (spalio 18d apie 18h) atvykau atsiimti užsakytų vaistų į vaistinę esančią Vilniuje, Bajorų kel. 4.
Apsiperku šioje vaistinėje nuolat, bet tik su šia pardavėja įvyksta kažkokie nesusipratimai.
Prieš keletâ dienų užsakinėdama pas ją vardinius vaistus paprašiau kad mane informuotų, kai vaistai jau bus vaistinėje (pardavėja kategoriškai atsisakė, nes taip nepraktikuoja, nors visuomet anksčiau kito vaistininkai maloniai tai padarydavo ir informuodavo vaistus gavus (prašau ne be pagrindo, nes buvęs ne vienas kartas toje pat vaistinėje kai tiesiog numatytâ dieną vaistai nebuvo gauti ir dėl to paties užsakymo teko į vaistinę keliauti ir keturis kartus).
Šiandien, mano laimei vaistai buvo gauti. Bet... Vaiatų kaina pakilo beveik 4 kartus nuo paskutinio karto. Maloniai pasiteiravau vaistininkės kas nutiko, kad kaina taip pasikeitė? Labai nemaloniai nustebau, kad pasakė jog dėl to kad tai vardinis preparatas ir kad taip buvo visada. Nors tuos pačius vaistus toje pat vaistinėje perku jau beveik 5metus. Mėginau dar kitaip perklausti dėl taip stipriai iškilusios kainos, bet vaistininkė atžagariai ir labai nemaloniai kalbėjo, matėsi kad nežino ką atsakyti ir visi atsakymai buvo apie tą patį, jog tai vardinis preparatas.
Labai liūdna, kad darbuotojai dirba taip neatsakingai ir negali atsakyti į su vaistais susijusius klausimus.
Norėčiau, jog visgi būtų paaiškinta, kas pasikeitė per trumpą laiko tarpą kad vaistų kaina taip ženkliai pasikeitė ir kodėl vaistininkė negeba atsakyti į, mano suvokimu jos kompetencijos klausimus?
Uab Gintarinė vaistinė pateiktas atsakymas.
Laba diena,
patiksliname, kad su Jumis buvo susisiekta elektroniniu paštu dėl situacijos aplinkybių patikslinimo.