2024 09 09 iš elektroninės parduotuvės zuza.lt buvo pirktas pasviręs gastronominis. Prekė vėlavo dvi savaites. Gavus prekę ir išardžius pakuotę, buvo rastas sugadintas gartraukis. Pakuotė nebuvo pažeista. Į pardavėją buvo kreiptasi elektroniniais laiškais, į kuriuos nebuvo atsakinėjama. Kreipiausi į Lietuvos nacionalinę vartotojų federaciją. Po skundo, pardavėjas prekę pasiėmė atgal.
Tai buvo spalio 1 dieną. 2024 09 26 užpildžiau pinigų gražinimo formą, pateiktą pardavėjo. Pinigus buvo žadėta gražinti per 14 dienų.
Nuo prekės gražinimo praėjo 18 dienų, o pinigų neatgaunu. Į telefono skambučius niekas neatsiliepia ir į elektroninius laiškus niekas neatsako. Reikalauju, kad pardavėjas gražintų pinigus per artimiausią laikotarpį.