Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Araneta" pateiktas atsakymas.

Gerb. Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija,

Atsakydami į pateiktą skundą dėl pirkimo „Baldų turgus“ parduotuvėje, norėtume atkreipti dėmesį į kelis svarbius aspektus:

Pirkimo šalis – Atkreipiame dėmesį, kad baldas buvo įsigytas įmonės, t. y. juridinio asmens, vardu. Pagal Lietuvos teisės aktus, juridinis asmuo nėra laikomas vartotoju, todėl Vartotojų teisių apsaugos įstatymas šiuo atveju negali būti taikomas.

Pirkimo informacija – Pirkimo metu visa informacija apie baldo specifikacijas, įskaitant jo kampo poziciją (dešinės arba kairės pusės), buvo aiškiai nurodyta pirkimo dokumentuose. Šiuos dokumentus pirkėjas patvirtino savo parašu, patvirtindamas, kad suprato ir sutiko su pateikta informacija. Dokumentuose aiškiai nurodyta, jog pasirinktas baldas yra dešininės pusės kampas.

Pristatymo aplinkybės – Baldas buvo pristatytas pagal sutartą datą, o apie galimus nesklandumus buvo bendraujama per garantinio aptarnavimo skyrių. Mūsų garantinio aptarnavimo skyriaus vadybininkė suteikė visą reikiamą informaciją ir atsakė į klientui kilusius klausimus. Nėra jokių objektyvių įrodymų, kad parduotuvės personalas klaidino pirkėją dėl baldo savybių.

Atsižvelgiant į aukščiau nurodytą informaciją, negalime sutikti su pareikštu skundu dėl baldo pakeitimo ar kitų kompensacijų. Tačiau, esant papildomiems klausimams, prašome kreiptis į mūsų garantinio aptarnavimo skyrių, kuris visada pasiruošęs padėti išspręsti kylančius nesklandumus.

Pagarbiai,

UAB Araneta "Baldų turgus"