Rugsėjo 26 dieną, buitinės technikos užsakytos iš Pigu.lt pristatymo metu kurjeris informavo, jog užnešimo paslauga nebuvo užsakyta, nors užsakymo metu buvo sumokėti 19.99 eurai.
Susisiekus su Pigu.lt konsultantė informavo, jog suma bus grąžinta susitarimo pagrindu su sąlyga, jog neturėsiu pretenzijų bei susitarime įsipareigojo pinigus grąžinti per 5 darbo dienas.
Nuo dokumento pasirašymo praėjo 17 dienų, o pinigų sąskaitoje nematyti.
Per minėtą laikotarpį su pardavėju buvo susisiekta tris kartus, pirmą kartą - suėjus sutartam 5 darbo dienų terminui. Konsultantė informavo, jog susiduria su "nenumatytais vėlavimais" tvarkant pinigų grąžinimo prašymą.
Po kelių dienų vėl susisiekiau su konsultante ir buvau patikintas, jog pinigų grąžinimo prašymas buvo "patvirtintas".
Tikėdamasis, jog "patvirtintas" reiškia tai, kad pervedimas buvo pateiktas bankui vykdymui palaukiau dar 4 dienas, iš kurių dvi dienos buvo savaitgalis ir nesulaukęs lėšų vėl susisiekiau su konsultante.
Po užklausos vėl sulaukiau tokio paties atsakymo - jog pinigų grąžinimas yra patvirtintas, tačiau šįkart buvo nurodytas ir pervedimo terminas - 2-3 darbo dienos nuo pervedimo "patvirtinimo".
Šiandien yra ketvirtos darbo dienos vakaras, o pinigų sąskaitoje nėra.
Buvo laikai, kai Pigu.lt buvo neginčijamas lyderis, tačiau tokia nekompetencija yra blogiau nei turėti reikalų su eiliniu Facebook padirbtų batų pardavėju.
Laikykitės kuo toliau, jei norite sutaupyti laiko bei nervų.