Mane sunku supykdyti, bet UAB „Bitė” pasiekė visko viršūnę.
Gailėjausi ir gailiuosi dėl prarasto laiko, o labiausiai gaila išankstinio pasitikėjimo.
Daug metų kaip įmonė ir privačiai buvome klientai, turėjome dešimtis planų ir visokių paslaugų.
Prieš 2-3 metus kažkokių didelių nusiskundimų tarsi neturėjome. Būčiau galėjęs piktintis nebent dėl to, kad Bitė įsiūlė nusipirkti „Blackberry” telefoną, kai pati kompanija jau buvo ant bankroto ribos.
Šių turėjau turbūt 6, o paskutiniai 3 sugedo vienodai, nustojo veikti mikrofonai arba garsiakalbiai, o remonto jiems jau nebuvo niekur Lietuvoje. Kai sugedo paskutinis - vienintelė dalis, kurią buvo galima pakeisti Lietuvoje, buvo ekranas.
Pradžioje smulkmenos. Skambina vadybininkė 2016 metais, prieš pat Kalėdas, sako: „Peržiūrėjome planus, turime gražių pasiūlymų. Gal norite įsigyti planšečių be pabrangimo?”.
Kalėdinių dovanų dar nebuvau spėjęs nusipirkti, tad maloniai sutikau įsigyti 3.
Beveik šiuo momentu ir prasidėjo - kurjeris atvežė 5 planšetes. Paniurzgėjau, paėmiau, juk be pabrangimo. Šeima mūsų didelė - tiek to.
Dabar jau žinau. Įkišamos buvo ne planšetės, o beviltiški interneto planai. 16 Eur be PVM / mėn.
2017 žiemą, pavasario pradžioje suerzino mobilus internetas. Ketvirtadienio vakarais, po 19 valandos, vedu informacinių technologijų būrelį vaikams. Tik šiam laikui buvau Bitėje užsakęs „Wifi” interneto stotelę su mobilaus interneto planu.
Kažkuriuo momentu internetas labai suprastėjo. Mėnesį, o gal daugiau, būrelyje beveik negalėjome nieko daryti, nes jis tiesiog neveikė. Pradėjau skambinti, prašyti pagalbos.
Atmestinai pataisė, sakė vėl žiūrėti. Nepadėjo. Dar mėnesį pravargome. Galų gale atvažiavo Bitės „meistriukai”, pamatavo viską - atrodo viskas gerai. Vakare bandome būrelyje žiūrėti - nieko. Neveikia kaip neveikęs.
Na ir tada siūlo man: „čia pasiūlysim jums grupinį planą, nenustebkit, atveš 20 kortelių, niekas nepabrangs, bet viskas veiks geriau”. Nepabrangs tai nepabrangs. Atvežė kurjeris korteles, pasirašau, nes nepabrangs ir tikiuosi kažkokio efektyvesnio veikimo.
Internetas išliko tragiškas, tik jau ir būreliai į pabaigą (vasarą neorganizuojami) ir kantrybė baigėsi.
Kažkiek laiko nekreipiau į Bitę dėmesio, bet štai atėjo ruduo ir kelis mėnesius iš eilės pradėjau gauti kosmines sąskaitas.
Reorganizavome veiklą ir kryptingai pradėjome siekti pokyčių. Sumažinome darbuotojų skaičių, visi reikalingi planai - tik šeimos poreikiams.
Tuo tarpu 2017 metų rudenį gavome vieną iš sąskaitų: 540 Eur. Paprašiau žmonos paskambinti vadybininkei ir išsiaiškinti, ar kartais nepermokame už ką nors, prašiau nutraukti tas paslaugas, kurios nereikalingos. Vadybininkės atsakė, kad čia mes (t.y. aš ir vadybininkė) taip viską susitarėme ir su planais viskas gerai, viskas naudojama, visko reikia.
Sėdėjau kelias naktis iš eilės - aiškinausi, sąskaitų išrašų negalėjau suprasti, o ir pats puslapis www.manobite.lt neveikė taip, kaip turėtų. Kiekvienas puslapio atvertimas užtruko po kelias minutes. Negalėjau susivaldyti neprakeikęs.
Visiems planams uždėjau apribojimus - tarsi viską padariau, kad sąskaita nors kažkiek sumažėtų.
Sekanti sąskaitos suma panaši. Pikta, nes nesuprantu. Matau šimtus įrašų, parašyta: "Paslauga - 0,12 Eur". Kas per "Paslauga", kokio velnio?
Tada kelių mėnesių pertrauka ir bent keli bandymai kažką išsiaiškinti sąskaitose. Ten laiko reikia be galo daug. Aišku, kad permokam, aišku, kad vadybininkų pagalbos nėra, aišku, kad stabdanti www.manobite.lt pateikia tik dalį informacijos.
Bandymas prisiskambinti vadybininkams neįmanomas. Vadybininkai ėmė keistis vienas po kito. Išaiškini viską, susitari gauti paaiškinimus. Neperskambina. Su kitu vėl tas pats, o dar su kitu vėl tas pats.
Per kelis mėn. skola pasidarė jau beveik 2000 Eur. Tada skambina ir grasina išjungti visas paslaugas. Prašau pagalbos, o jie - darykit ką norit. Išjungia visas paslaugas kaip pažadėję: į banką patekti negaliu, automobilio parkuoti kaip įpratęs negaliu, klientams paskambinti negaliu, klientai negali paskambinti ir geriausia - tai pačiai Bitei paskambinti negaliu.
Paskyriau beveik savaitę nuodugniai analizei. Kiekvieną vakarą sėdėjau su sąskaitomis, nelaiminga ir vos veikiančia www.manobite.lt.
Pradėjo aiškėti.
Už tą pavasarį neveikusį internetą mes mokėjome apie 80 Eur, nors už įrangą jau buvo išmokėta. Pasirodo, kad kiekviena (iš 20 mums nereikalingų) kortelė kainavo 2 Eur be PVM + kažkoks nesąmoningas planas, kuris nieko neišsprendė.
Ta „paslauga” iki šiol neaiški, bet kyla įtarimas, kad permokėjome dėl:
1. el. parašo (beveik 20 Eur susidarė dėl prisijungimo prie banko;
2. 5 (nors buvo užsakytos 3) planšetės po 16 Eur be PVM;
3. Kažkiek ilgą laiką nenaudotų telefono planų, kuriuos pagarbos vertas vadybininkas būtų pasiūlęs nutraukti;
4. 2 dar ne iki galo išmokėti telefonai, nes „Blackberry” niekas neremontavo, o sugedo labai greitai, tad teko kažką naujo užsakinėti.
O tuo tarpu sąskaita už visko nenaudojimą - 340 Eur. Tą mėnesį viskas buvo išjungta. Pikta ne dėl sumos, pikta dėl žlugusio pasitikėjimo, dėl tokio kompanijos akiplėšiškumo.
Prasideda pati įdomiausia dalis. Paslaugų neleidžia nutraukti, nes skola. Paaiškinimo jokio negauni išvis. Esamų paslaugų persikelti negali, nes skola. Vadybininko jokio nėra priskirto.
Sumoku visą tą susikaupusią skolą. Važiuoju sekančią dieną tiesiai į saloną ir prašau nutraukti paslaugas, kurios tiksliai žinau, kad neturi jokio termino. Juokiasi: „Kreipkis į vadybininką”.
Užrašo telefoną. Grįžtu namo, skambinu. Neteisingas numeris - arba blogai užrašė, arba iki to laiko kol parvažiavau vadybininkas ir vėl pasikeitė.
Skambinu per aplinkui. Randu kažką, kas pažadėjo išsiaiškinti ir viską pasakyti. Nebepaskambino.
Tuos planus, apie kuriuos daugiau žinojom, surašėm rašte ir paprašėm nutraukti. Po to buvo ilgas ir nevykęs pokalbis: „kodėl nutraukiat” ir pan. Bandžiau kažką pasakoti, bet su Bite tai beprasmiška, tuoj paskambins kitas nesusivokęs "vadybininkas"... ir vėl.
O apie kitus nereikalingus planus... kiekvieną kartą gaudavau vis kitą paaiškinimą, kiek likusios paslaugos galioja. Dažniausias 2019.12 – suprantu, tai pirma pasitaikiusi data - planšečių paskutinis išsimokėjimas.
Kita dalis telefonų planų baigiasi šių metų gegužės 31 dieną. Ir susirašinėjom, ir skambinau, ir man skambino. Nė karto negavau vienodos informacijos. Painiojosi, skambino nepasiruošę, sakė žinomai neteisingas datas. NEPAVYKO.
Nuėjau į saloną ir sužinojau, kad daliai planų jokio termino nėra. Kiti tuo tarpu baigiasi gegužės 31 dieną. Na ir planšetės - 2019 gruodį.
Kalbėtis ir protingai, taikiai susitarti su „vadybininkais” nepavyko. Surašėm raštą ir paprašėm viską nutraukti nuo tos pačios gegužės 31 dienos. Birželio 4 diena. Niekas nenutraukta. Rašau laišką www.manobite.lt.
Skambina, sako: „Jūsų planai nepasibaigę, bus netesybos. Vieni baigiasi birželio 5, kiti 2019 gruodį”... Pyp, pyp, pyp. Jie toliau žaidžia...
Ateinu kitą dieną į tą prakeiktą www.manobite.lt. Ir spėkite ką: tos paslaugos, kur rašte prašėme, jau nutrauktos, bet prie planšečių terminas joks ne 2019 gruodis, o jau 2020 sausis.
Nežinau, ką jie galvoja, bet elgiasi niekšiškai ir neatleistinai. Jei nebus sugrąžinti pinigai bent už dalį „tokių” paslaugų, kursim interneto grupes internete, toliau rašysime, kalbėsime bei stengsimės, kad nė vienas klientas daugiau nebeateitų ir nesinaudotų UAB “Bitė” paslaugomis. Tiek jums, tiek ir visoms kitoms institucijoms vertėtų pasidomėti šiais AFERISTAIS.