Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Lietuvos pastas pateiktas atsakymas.

Laba diena, gerb. Ruslan,
akcinė bendrovė Lietuvos paštas (toliau – Bendrovė) gavo ir įvertino Jūsų per www.vartotojuskundai.lt svetainę pateiktą pretenziją dėl pašto siuntos pristatymo bei teikia atsakymą.
Suprantame, kad šis atvejis sukėlė Jums nemalonią patirtį ir apgailestaujame dėl nesklandumų, įvykusių su Jums adresuotos tarptautinės registruotosios korespondencijos siuntos Nr. RC029222692LT pristatymu 2024-10-02. Ši siunta Jums buvo pristatyta kitą dieną (2024-10-03).
Atsakingai įvertinome Jūsų pastabas ir siekiant ateityje išvengti tokių nesklandumų, Bendrovės darbuotojams pakartotinai priminta tinkamai vykdyti savo tiesiogines pareigas bei užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę.
Nuoširdžiai atsiprašome už Jums sukeltus nepatogumus ir tikimės, kad ateityje pateisinsime Jūsų lūkesčius.

Pagarbiai
Ramutė
Klientų patirčių valdymo departamentas
Kontaktų centras
Klientų užklausų valdymo grupės vyresnioji specialistė
Tel. 1842
El. p. info@post.lt
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas
J. Balčikonio g. 3, 03500 Vilnius
www.lietuvospaštas.lt






Lietuvos paštas remia atsakingą požiūrį į aplinką. Nespausdinkite šio laiško, jeigu nėra būtinybės.
Informacija šiame pranešime gali būti konfidenciali. Ji skirta tik asmeniui, kuriam yra adresuota. Jei šį pranešimą gavote per klaidą, Jūs negalite skaityti, kopijuoti ar bet kaip kitaip platinti šio pranešimo ar jo dalies ir skleisti jame esančios informacijos. Prašome informuoti apie tai siuntėją ir iškart ištrinti visas šio pranešimo kopijas iš savo kompiuterio. Dėkojame.