Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Felisas" | FELISA nepriima prekių grąžinimui |

FELISA | FELISA atsisako galimybės grąžinti prekes | 

El.parduotuvė FELISA https://felisa.lt/ atsisako nutraukti pirkimo pardavimo sutartį ir grąžinti pinigus. Kreipiausi į el.parduotuvę el.paštu 2024-09-24
pagalbafelisa@gmail.com
 Rašiau, kad prekės netinka ir noriu grąžinti. Prekes pirkau 2024-09-05, o jas gavusi 2024-09-23, nepatiko gaminio kokyb4. Tą pačią dieną kreipiausi į parduotuvę el.laišku dėl galimybės prekes grąžinti. Pradžioje man niekas neatsakė visai. Tuomet rašiau į parduotuvės facebook puslapį https://www.facebook.com/profile.php?id=61564247383774 Tuomet man atsakė el.paštu, tačiau kaskart vis pateikiami skirtingi atsakymai, primygtinai prašoma pasirinkti kitas prekes, įkalbinėjama atsisakyti prekių grąžinimo, siūlė pasiliki prekę ir grąžinti pusę pinigų.Noriu atgauti pinigus ir grąžinti prekę.

UAB "Felisas" pateiktas atsakymas.

Sveiki,
Grąžinimo instrukcijos jums buvo išsiųstos.

Mes pakartotinai jas išsiųsime jums.

Lauksime jūsų atsakymo.

Pagarbiai,
Felisa.lt