Laba diena,
el. parduotuvėje Zuza.lt 2024-08-03 užsakiau prekę (vaikišką žaislą užsakymo Nr. 271419) ir atlikau pavedimą. Keistai pasirodė, kad negavau patvirtinimo dėl užsakytos prekės, susisiekiau nurodytu telefonu, tuomet paaiškino, kad tokios prekės pristatyti negali ir pasiūlė išsirinkti panašią iš kitų tiekėjų. Šio pasiūlymo atsisakiau, nes žaislas buvo skirtas gimtadienio proga, kuris jau praėjo ir teko pirkti kitą dovaną. Tuomet pasiūlė užpildyti grąžinimo formą, užpildžiau ir nusiunčiau jiems el. paštu pagalba@zuza.lt (vėl susisiekiau su jais pati, patvirtino, kad prašymą dėl grąžinimo gavo) . Praėjus 14 d. pinigai buvo dar vis nesugrąžinti. Tuomet vėl kreipiausi jų svetainėje nurodytu telefonu, atsiliepusi konsultantė mandagiai atsiprašė ir paminėjo, kad kol kalbėjosi su manimi, pateikė užklausą į buhalteriją ir taip kartojosi keletą kartų. Praėjusį pirmadienį paskambinau ir vėl pasiteiravau dėl susiklosčiusios situacijos (paaiškinau, kad suprasčiau jeigu prekę būčiau aš grąžinus, tai gal ir ilgiau trunka grąžinimas, tačiau aš prekės iš vis negavau), pažadėjo išsiaiškinti ir parašyti el. paštu, tačiau ir vėl jokio atsakymo.
Labai nemaloni situacija, tikiuosi jūsų pagalbos.
pagarbiai Vilma