Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Bilaro, Julius Baltrėnas, www.zaidimustalai.lt | UAB Bilaro, Julius Baltrėnas, www.zaidimustalai.lt |

Sveiki,
Norėčiau pasidalinti įspūdžiais po telefoninio pokalbio su Juliumi Baltrėnu, turiu įsigijęs oro ritulio stalą Hurricane II 7 kuriame atsirado defektas, kadangi prekė yra garantinė, susisiekus su Juliumi buvo pažadėta ją apžiūrėti vietoje, ko pasėkoje Julius nesugebėjo atvažiuoti taip kaip pažadėjęs, sugebėjo informuoti apie tai tik praėjus valandai po numatyto susitikimo laiko, paklausus kodėl taip atsitiko išaiškėjo, kad Julius yra direktorius, pardavėjas, vadybininkas, krovėjas, žaidėjas ir remontininkas viename asmenyje, todėl jam nutinka nenumatytu neprognozuotų dalykų dėl kurių jis negali atvykti ir įspėti apie tai laiku, kad jis negalės atvykti ir jam kaip ir nelabai įdomu ką apie tai mano klientas, bet jis visada turi gerą pasiūlymą atvykti kitą dieną. Po tokio bendravimo susidarė įspūdis, kad jis tikslingai vengia susitikimo su klientais, nes nenori prisiimti atsakomybės už nekokybišką prekę. Todėl siūlyčiau pagalvoti ar verta su juo turėti reikalu. Šiuo metu istorija dar nesibaigė, įdomu kaip baigsis.