Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

madingavizija.lt elektroninė parduotuvė, siuntos siuntėjas YUN-BALTIC (KAUNAS TERMINAL) Elektrėnų g. 7C Kaunas, LT-51192 | Nėra duomenų ir komunikacijos kaip grąžinti netikusią prekę ir atgauti sumokėtus pinigus |


2024.08.26 madingavizija.lt internetinėje svetainėje buvo pateiktas užsakymas - užsakyta sunkelė, kurios vertė yra 36,89 Eur. 2024.09.10 gavau pranešimą, kad užsakyta siunta artimiausiame Venipak paštomate, tą pačią dieną siuntą pasiėmiau. 2024.09.10 vakare el. paštu madingavizija.pagalba@gmail.com pateikiau prašymą/pageidavimą, kad dėl netikusio suknelės dydžio norėčiau ją grąžinti ir kaip tai padaryti, nes jokių duomenų grąžinimui neturiu. Iki šios dienos el. laiškas nėra atsakytas. Nežinant kur ir kam grąžinti prekę 2024.09.12 ir 2024.09.13 po keletą kartų buvo skambina internetinėje svetainėje nurodytu telefono numeriu +370 668 54 991, taip pat skambinta Facebook socialiniame tinkle nurodytu telefono numeriu (8-675) 58 195, tačiau šis telefono numeris išjungtas. Šįryt dar pateikiau kliento užklausą madingavizija.lt internetinėje svetainėje, tačiau taip pat atsakymo nėra. Kaip šiuo atveju vartotojui išpildyti teisę ir galimybę grąžinti netikusią prekę ir atgauti už ją sumokėtus pinigus? 

madingavizija.lt elektroninė parduotuvė, siuntos siuntėjas YUN-BALTIC (KAUNAS TERMINAL) Elektrėnų g. 7C Kaunas, LT-51192 pateiktas atsakymas.

Labas, Rita.

Malonu, kad rašote.

Susisiekėme su jumis el.paštu.

Malonios dienos.

Pagarbiai,
MadingaVizija