2024-08-25 Madai.lt puslapyje (AB „Amadinos“) pirkau prekių už 134,96 Eur. Peržiūrėjau puslapį ir pastebėjau, kad „suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija“, tačiau nurodyta, jog reikia susisiekti el. paštu. Dėl to maniau, kad galėsiu grąžinti bet kokios kokybės prekes ir atgauti pinigus. Mokėjau į sąskaitą Lietuvoje, pavedime nurodytas gavėjas „AB Amadinos“.
2024-09-07 ir 2024-09-10 gavau prekes į DPD ir Venipak paštomatus. Prekės neatitiko nuotraukų puslapyje, buvo išsiųstos iš Kinijos ir atkeliavo be etikečių. Niekur puslapyje nebuvo nurodyta, kad prekės siunčiamos iš Kinijos, todėl tai laikau vienu iš ženklų, kodėl manau, kad pardavėjas elgiasi neatsakingai ir apgaudinėja pirkėjus.
2024-09-08, vadovaudamasis internetinės parduotuvės taisyklėmis, pateikiau grąžinimo prašymą, nurodžiau grąžinimo priežastį ir savo norą grąžinti prekes. Atsakymo negavau, tačiau noriu reikalauti informacijos, nes puslapis Madai.lt buvo panaikintas, o Rekvizitai.lt radau daug neigiamų atsiliepimų.
Pagal puslapio taisykles:
„Perkant parduotuvėje Madai.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo įsigytai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos.
Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:
2.1. Reikia būtinai susisiekti el. paštu madai.lietuva@gmail.com. Iš anksto neperspėjus ir nesuderinus grąžinimo, prekės atgal nepriimamos.
2.2. Paaiškinti priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą.
2.3. Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.“
Praėjo mažiau nei 2 savaitės, tačiau dėl to, kad negavau atsakymo el. paštu ir puslapis Madai.lt buvo panaikintas, prašau atsakyti dėl:
a. Prekės grąžinimo Lietuvos adresu (kadangi pirkta iš LT parduotuvės) kol nepraėjo 14 dienų nuo prekių gavimo. Sutinku siųsti prekę Lietuvoje.
b. Pinigų grąžinimo už prekes (134,96 Eur) į LT sąskaitą.