2924 08 16 elektroninėje prekių parduotuvėje pirkau gastronominį gartraukį, kurio kaina 900 eur. Prekės pristatymo terminas buvo apie 9 darbo dienas. Prekę gavau tiktai 2024 09 09 praėjus 20 darbo dienų. Primant prekę iš kurjerio, pakuotė nebuvo pažeista. Sekančią dieną , išpakavus prekę, ji panačiau ,jog ji labai sulankstyta. Brokuota prekė tiesiog buvo įpakuota. Paskambinau Zuza.lt elektroninėje parduotuvėje nurodytų telefonu. Operatorius patarė rašyti elektroninį laišką. Nurodytu elektriniu paštu kreipiausi, ir nurodžiau, jog prekė brokuota.
Atsakymas buvo, kad reikėjo žiūrėti ar nepažeista pakuotė. Pakuotė nebuvo pažeista. Daugiau jokio atsakymo negavau.
Sąskaitos faktūros negavau. Kreipiausi elektroniniu paštu. Atsakymo taip pat negavau.