FELISA | FELISA atsisako galimybės grąžinti prekes |
El.parduotuvė FELISA https://felisa.lt/ atsisako nutraukti pirkimo pardavimo sutartį ir grąžinti pinigus. Kreipiausi į el.parduotuvę el.paštu 2024-09-06
pagalbafelisa@gmail.com
Rašiau, kad prekės netinka ir noriu grąžinti. Prekes pirkau 2024-08-28, o jas gavusi 2024-09-06, pasimatavau ir supratau, kad man jos netinka. Tą pačią dieną kreipiausi į parduotuvę el.laišku dėl galimybės prekes grąžinti. Pradžioje man niekas neatsakė visai. Tuomet rašiau į parduotuvės facebook puslapį https://www.facebook.com/profile.php?id=61564247383774 Tuomet man atsakė el.paštu, tačiau kaskart vis pateikiami skirtingi atsakymai, primygtinai prašoma pasirinkti kitas prekes, įkalbinėjama atsisakyti prekių grąžinimo. Kai paprašiau atsiųsti informaciją, kur grąžinti, kur siųsti prekes, už kurias noriu atgauti pinigus, šiandien gavau tokį atsakymą:
Šiuo metu mūsų komanda yra išvykusi, todėl nebus galimybės atsiimti prekės.
Tačiau šio mėnesio gale, jau galėsite grąžinti mums prekes. Tuo met atsiųsime jums grąžinimo instrukcijas.
Pagarbiai,
Felisa.lt
Nusiunčiau el.paštu suformuluotą prašymą nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir grąžinti pinigus už prekes. Parduotuvės puslapyje teigiama, kad prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų. Tačiau pardavėjas net neteikia informacijos, kaip padaryti grąžinimą. Parduotuvės facebook man apribojo matomumą bei galimybę su parduotuve susisiekti.
Tikiuosi, pagalbos dėl prekių grąžinimo ir pinigų atgavimo.
Dėkoju.
FELISA pateiktas atsakymas.
Sveiki,
Norime informuoti, jog mes sutikome su jūsų prašymu nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį.
Rugsėjo 11 d. išsiuntėme jums grąžinimo instrukcijas. Taip pat grąžinome pinigus.