2024/08/09 el. Parduotuvėje zuza.lt pateiktas užsakymas (dušo sienelė, trys sienuniai šviestuvai ir dvi lemputes) bendra užsakymo vertė 734.12 euru. Užsakymo numeris 271916. Užsakymas turėjo būti pristatytas 2024/08/16. Žadėta dieną negavus užsakymo kreipes elektroniniu paštu. Gavome atsakymą, kad dėl techninių kliučiu užsakymo nematė sistemoje ir, lad per 10d.d. Pristatys arba gali grąźinti pinigus. Sutikome palauti prekių. 2024/08/27 buvome informuoti, kad dušo sienelės nebepristatys nes tiekėjas jų nebeturi (el. Parduotuvės puslapyje vis dar rodo, kad likutis prekių 50vnt.). Supratę, kad čia jau nieko gero nebus ir dar pasiskaitę atsiliepimus apie šią imonę pateikėme prašymą grąžinti visus pinigus. Informavome pagalba@zuza.lt apie pateiktus prašymus. 2024/08/29 perklausiau ar tikrai prašymai gauti ir ar viskas gerai atsakė, kad taip prašymai grąžinti pinigus gauti. Šiandien praėjo 15 dienų prašymo pateikimo dienos (pati konsultantė patvirtino telefonu, kad tiek dienų praėjo) pinigu vis dar negavome nors įmonė juos isipareigoja grąžinti per 14 dienų. Į prašymą grąžinti pinigus nereaguoja, į laiškus neatsako.
Paplidomai skundas nėra sprendźiamas niekur kitur.
Prašome padėti susigrąžinti pinigus.
Pridedu visus laiškus ir pavedimo kopiją.